DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Frans Ørsted Andersen

  1. 2020
  2. Udgivet

    Gode følelser skaber mening i en coronatid. / Andersen, Frans Ørsted; Lavendt, Ebbe.

    I: Fyens Stiftstidende, 12.06.2020, s. 13-13.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  3. Udgivet

    Ute-krigen 1879-80, som oplevet af den dansk-amerikanske kavalerist Chris Madsen. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Krigshistorisk tidsskrift, Bind 56, Nr. 1, 3, 03.03.2020, s. 14-28.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  4. 2019
  5. Udgivet

    Intensiv læring : Intensiv læring handler i sin essens om mestring og gode relationer. / Andersen, Frans Ørsted.

    1 s. Folkeskolen.dk. 2019, Indslag på min blog på Folkeskolen.dk.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  6. Udgivet
  7. Udgivet
  8. Udgivet

    Chris Madsen: fynsk helt i USA - men uden spor på Fyn. / Andersen, Frans Ørsted.

    Fynbogen 2019. red. / Jens Eichler Lorenzen. Odense : Mellemgaard, 2019. s. 47-61 (Fynbogen; Nr. 2019).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  9. Udgivet
  10. Udgivet
  11. Udgivet
  12. Udgivet

    Slaget ved Slim Buttes 9. september 1876 : som det blev oplevet af den dansk-amerikanske kavalerist, Chris Madsen. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Krigshistorisk tidsskrift, Bind 55, Nr. 1 - 2019, 3, 03.2019, s. 29-43.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  13. 2018
  14. Udgivet

    "Mål og mening, eksamen og evaluering" i uddannelsessystemet. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Kognition & Paedagogik, Bind 28, Nr. 107, 1, 03.12.2018, s. 2-6.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  15. Udgivet

    Elevers motivation må ikke kun være drevet af ros og 12-taller. / Andersen, Frans Ørsted.

    7 s. 2018, Oplæg om motivation .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  16. Udgivet

    Ridning som specialpædagogisk metode. / Andersen, Frans Ørsted; Hoeg Agerbæk, Marie.

    I: Specialpaedagogik, Bind 38, Nr. 3, 3, 01.11.2018, s. 20-28.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  17. Udgivet

    Arabia : det geografiske centrum. / Andersen, Frans Ørsted; Piironen, Taru.

    Helsinki: vide verden. red. / Sanne Lind Hansen; Søren Mogensen Larsen. Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2018. s. 199-219 11 (vide verden, Bind Helsinki).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  18. Udgivet

    Dansk helt i USA : uden spor i Danmark. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Nordjyske Stiftstidende, 29.10.2018, s. 8.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  19. Udgivet

    Et liv på kanten : en biografisk fortælling om Chris Madsens utrolige liv. / Andersen, Frans Ørsted.

    Odense : Mellemgaard, 2018. 301 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  20. Udgivet

    Vestfynsk landarbejder stoppede Dalton-banden : Marshall Madsen - fynsk westernhelt i USA. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Fyens Stiftstidende, Bind Sektion 1, 16, 17.09.2018, s. 11.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  21. 2017
  22. Udgivet

    Stresskulturen : og hvordan vi beskytter os mod den. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Tid & Tendenser, Bind 22, Nr. 4, 9, 16.11.2017, s. 86-91.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  23. Udgivet

    Danske lærere skal uddannes mere og bedre. / Andersen, Frans Ørsted; Bondo Christensen, Anders.

    I: Politiken, debatsektionen, 06.10.2017, s. 5.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  24. Udgivet

    Robusthed i praksis : individuelt og kollektivt. / Mygind, Malene (Redaktør); Andersen, Frans Ørsted (Redaktør).

    København : Forlaget Mindspace, 2017. 250 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  25. Udgivet

    Karakterdannelse er nøglen til uddannelse. / Andersen, Frans Ørsted; Jørgensen, Per Schultz.

    I: Politiken, debatsektionen, 19.07.2017, s. 5.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  26. Udgivet

    Erhvervspraktik på Esbjergakademiet. / Andersen, Frans Ørsted.

    2017, blogindslag.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  27. Udgivet

    Turboforløb kræver opfølgning. / Andersen, Frans Ørsted.

    2017, Blogindslag.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  28. Udgivet

    Nyt lærerjob : byg bro mellem overbygning og erhvervsuddannelse. / Andersen, Frans Ørsted; Medom, Mikkel.

    2017, Indlæg.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  29. Udgivet

    Esbjergakademiet : nyt turboforløb for unge på kanten. / Andersen, Frans Ørsted.

    2017, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  30. 2016
  31. Udgivet

    Spørg O-raklet : Jeg har hørt om at man kan komme i "flow" mens man løber o-løb, men hvad er flow? . / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Orientering. Magasin for dansk orienteringsforbund., Bind 65, Nr. 4, 10.12.2016, s. 14.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  32. Udgivet

    Introduktion. / Andersen, Frans Ørsted; Linder, Anne.

    Professionel relationskompetence: stjernestunder i det relationelle univers. Frederikshavn : Dafolo, 2016. s. 9-15 (Relationsprofessionsserien).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingForord/efterskriftFormidling

  33. Udgivet

    Introduktion til Kognition og pædagogik nr. 99. / Andersen, Frans Ørsted; Aaltonen, Kristina; Traun, Thea.

    I: Kognition & Paedagogik, Bind 26, Nr. 99, 1, 15.03.2016, s. 2-8.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  34. 2015
  35. Udgivet

    Hvor er nørderne, der skal sikre klimaomstillingen? / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Information, 01.12.2015, s. 16-17.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  36. Udgivet

    Forny optagelserne. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Fyens Stiftstidende, 18.02.2015, s. 20.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  37. 2014
  38. Udgivet

    Fra dreng på kanten til ung i fællesskabet. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Berlingske Tidende, 07.03.2014, s. 25-25.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  39. 2013
  40. Udgivet

    Fagligt dygtige lærere = bedre elever. / Egelund, Niels; Andersen, Frans Ørsted.

    I: Berlingske Tidende, 22.12.2013, s. 29.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  41. Udgivet

    Positiv psykologi - en ny stor fortælling. / Andersen, Frans Ørsted; Lavendt, Ebbe.

    I: Aarhus Stiftstidende, 01.09.2013, s. 21.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  42. Udgivet

    Lær af Trondheim. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Fyens Stiftstidende, 01.06.2013, s. 21.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  43. Udgivet

    Skole i verdensklasse. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Fyens Stiftstidende, 04.02.2013, s. 15.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  44. Udgivet

    Vend skoleblikket mod nord. / Andersen, Frans Ørsted; Aaltonen, Kristina.

    I: Information, 01.02.2013, s. 18-19.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  45. 2012
  46. Udgivet

    Perspektiver på Cooperative Learning : At samarbejde om læring. / Andersen, Frans Ørsted; Wahlgren, Bjarne; Qvortrup, Lars; Højfeldt, Gitte ; Hildebrand Jensen, Annette.

    Frederikshavn : Dafolo, 2012. 128 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  47. 2011
  48. Udgivet

    Anmeldelse: Paideia - tidsskrift for professionel pædagogisk praksis. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Skolen i Morgen - Tidsskrift for skoleledere, Bind 15, Nr. 1, 09.2011, s. 12.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  49. Udgivet

    Positiv psykologi i skolen. / Andersen, Frans Ørsted.

    Frederikshavn : Dafolo, 2011. 155 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  50. Udgivet

    Forsker: Undervisningsassistenter er en nødvendighed. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Månedsmagasine Skolen, Bind Maj 2011, 10.05.2011, s. 12.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  51. Udgivet

    Flow i skolen. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Fleksibel læring, Bind 2011, Nr. 5, 28.03.2011, s. 8-9.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  52. Udgivet

    Introduktion til pædagogiske trends. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Kognition & Paedagogik, Bind 21, Nr. 79, 18.03.2011, s. 2-5.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  53. Udgivet

    Pædagogisk realtionsarbejde baseret på ICDP-programmet : et eksempel fra Charlotteskolen i Vejle. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Kognition & Paedagogik, Bind 21, Nr. 79, 18.03.2011, s. 30-35.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  54. Udgivet

    Undervisning med brug af struktureret gruppearbejde : inspireret af Cooperative Learning på Petersmindeskolen i Vejle. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Kognition & Paedagogik, Bind 21, Nr. 79, 18.03.2011, s. 70-81.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  55. Udgivet

    Sådan gør de i Finland. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Skolebestyrelsen, Nr. 1, 04.01.2011, s. 2-2.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  56. Udgivet

    Kooperativ læring i didaktisk praksis : positive resultater og videre anbefalinger fra Petersmindeskolen i Vejle. / Andersen, Frans Ørsted; Højfeldt, Gitte .

    I: Fleksibel læring, Bind 11, Nr. 1, 2011, s. 10-13.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  57. Udgivet

    Skoleplaner på vildspor. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Koebenhavns Kommuneskole, Bind 104, Nr. 5, 2011, s. 4-6.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  58. Udgivet

    Undervisningsassistent : hvorfor? hvornår? hvem? hvordan? . / Andersen, Frans Ørsted; Højfeldt, Gitte .

    København : Hans Reitzels Forlag, 2011. 144 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  59. Udgivet

    Undervisningsassistenter er vejen frem for folkeskolen. / Andersen, Frans Ørsted; Rasch-Christensen, Andreas.

    I: Asterisk, Nr. 60, 2011, s. 40-41.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  60. 2010
  61. Udgivet

    Radiatorlærerne løfter niveauet. / Andersen, Frans Ørsted; Rasch-Christensen, Andreas.

    I: Politiken, 13.12.2010.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  62. Udgivet

    Skoleplaner på vildspor : modellen med børneskoler og ungeskoler er forældet. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Fyens Stiftstidende, 28.10.2010, s. 19.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  63. Udgivet

    Folkeskolen kan lære af Finland. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Kristeligt Dagblad, 04.09.2010, s. 7-7.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  64. Udgivet

    Kunsten at være. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Fyens Stiftstidende, 27.03.2010, s. 8-8.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  65. Udgivet

    Gør drenge og naturfag til skolens vindere. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Berlingske Tidende, 11.03.2010, s. 13.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  66. Udgivet

    Den positive psykologis videnskabsteori og metode. / Andersen, Frans Ørsted; Vogel, Jenny.

    I: Kognition & Paedagogik, Bind 20, Nr. 78, 2010, s. 64-79.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  67. Udgivet

    Flow og fordybelse. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, Bind 1, Nr. 1, 2010, s. 32-48.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  68. Udgivet

    Undervisningsdifferentiering : med brug af lærerassistenter. / Andersen, Frans Ørsted.

    Undervisningsdifferentiering: status og fremblik. Frederikshavn : Dafolo, 2010. s. 129-142.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  69. 2009
  70. Udgivet

    En assistent til læreren. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Fyens Stiftstidende, 23.10.2009, s. 9.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  71. Udgivet
    Den finske folkeskole : hvad kan vi lære. Andersen, Frans Ørsted (Andet). 2009. Filmkompagniet.

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd og/eller billed produktion (digital)Formidling

  72. Udgivet

    Evaluering - i et dialogisk perspektiv. / Andersen, Frans Ørsted; Frost, Jørgen (Redaktør).

    1.udgave udg. Oslo : Cappelen Damm Akademisk, 2009. 221 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  73. 2007
  74. Udgivet

    Dansk folkeskole og social arv. / Andersen, Frans Ørsted; Aaltonen, Kristina.

    I: Dagbladet Information, 07.11.2007, s. 18.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  75. Udgivet

    Elevens forudsætninger og lærerens differentiering af undervisningen. / Andersen, Frans Ørsted; Laursen, Per Fibæk; Brodersen, Peter; Agergaard, Karsten; Grønbæk Nielsen, Niels.

    Effektiv undervising: Didaktiske nærbilleder fra klasserummet. red. / Jonas Holm. 1. udg. København : Gyldendals Lærerbibliotek, 2007. s. 149-168.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  76. Udgivet

    Expanding knowledge for child research. / Andersen, Frans Ørsted.

    2007, Andet.

    Publikation: AndetAndet bidragFormidling

  77. Udgivet

    Felst velgengni Finna i Pisa-rannsóknum i smáu atrithunum? Almenn kennsla og sérkennsla i Finnlandi. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Glæthur, Bind 17, Nr. 1, 2007, s. 12-17.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  78. Udgivet

    Finsk pædagogik :  finsk folkeskole. / Andersen, Frans Ørsted; Altonen, Kristina.

    1 udg. Frederikshavn : Dafolo, 2007. 63 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  79. Udgivet

    Hej, skal vi lege? Leg udvikler dit barn. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Mama, Nr. 10, 2007, s. 44-45.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  80. Udgivet

    International Trends in Primary School Education : An overview based on case studies in Finland, Denmark and Japan. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: www.legolearning.net, 2007.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  81. 2006
  82. Udgivet

    Findes den finske PISA-succes i detaljen? / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Specialpaedagogik, Bind 2006, Nr. Marts 2006, 2006.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  83. Udgivet

    Normal- og specialpædagogik i Finland : Findes den finske PISA-succes i detaljen? / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 43. / 2006, Nr. nr.2, 2006.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  84. 2005
  85. Udgivet

    Et nyt læringslandskab : Flow, intelligens og det gode læringsmiljø. / Andersen, Frans Ørsted; Knoop, H. H. (Redaktør).

    1. udgave maj 2005 udg. Virum, Danmark : Dansk Psykologisk Forlag, 2005. 248 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  86. Udgivet

    Findes Finlands PISA-succes i detaljen? / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Pædagogisk Orientering, Bind 2005, Nr. Nr.3, 2005.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  87. Udgivet

    Flow og de praktisk-musiske fag. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Håndarbejde i skolen, Bind 40, Nr. 2, 2005.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  88. Udgivet

    Flow-teorien, baggrund og anvendelse. / Andersen, Frans Ørsted.

    Et nyt læringslandskab: Flow, intelligens og det gode læringsmiljø. 1.udgave august 2005. udg. Virum : Dansk Psykologisk Forlag, 2005.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  89. Udgivet

    Folkeskolen skal sætte dagsordenen. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Nyheder fra uvm.dk, Bind 2005, Nr. 27, 2005.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  90. Udgivet

    Kids on Campus - an Optimal Japanese Learning Environment. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Artiklen er tilgængelig som internetartikel på www.legolearning.net og www.childresearch.net, 2005.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  91. Udgivet

    Litteraturen - lokomotivet i læreprocessen. / Andersen, Frans Ørsted; Elbro, Carsten.

    1. udgave maj 2005 udg. København K. : Biblioteksstyrelsen, 2005. 50 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  92. 2004
  93. Udgivet
  94. Udgivet

    Flow-teorien - baggrund og anvendelse. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Kognition og Paedagogik, Bind 52 / 14, Nr. 52, 2004.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  95. Udgivet
  96. Udgivet

    Mihaly Csikszentmihalyi - flow-teoriens skaber : En forsker - og en teori - med gennemslagskraft. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Nyhedsbrev - læringsstile, Nr. 1, 2004.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  97. Udgivet

    Optimal Learning Environments - at Danish Primary Schools. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: www.legolearning.net, 2004.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  98. Udgivet

    Optimale læringsmiljøer - på danske folkeskoler. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Nyhedsbrev - læringsstile, Bind 2004, Nr. 1, 2004.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  99. 2003
  100. Udgivet

    Findes succesen i detaljen ? / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Skolen i morgen, Bind 7., Nr. 1, 2003.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  101. 2002
  102. Udgivet

    Flow - læring med optimal motivation. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Skolen i morgen, Bind nov. 2002, 2002.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  103. Udgivet

    Flow og pædagogik. Læring med optimal motivation - flowteorien i pædagogisk praksis. / Andersen, Frans Ørsted.

    1. udg. Frederikshavn : Dafolo, 2002. 82 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  104. 1998
  105. Udgivet

    Fremmedsprog og projektopgaven. / Andersen, Frans Ørsted.

    I: Sproglaereren, Bind 1998, Nr. 4, 1998.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling