Institut for Virksomhedsledelse

Finn Frandsen

  1. 2020
  2. Under udarbejdelse

    Corporate Image, Reputation, and Identity. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Exploring Public Relations. red. / Ralph Tench; Stephen Waddington. 5. udg. Pearson Education, 2020.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiUndervisningpeer review

  3. Accepteret/In press

    Intern kommunikation under forandring. / Aggerholm, Helle Kryger; Asmuß, Birte; Ditlevsen, Marianne Grove; Frandsen, Finn; Johansen, Winni; Kastberg, Peter; Nielsen, Anne Ellerup; Thomsen, Christa.

    2 udg. Frederiksberg : Forlaget Samfundslitteratur, 2020.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisningpeer review

  4. 2019
  5. Under udarbejdelse

    Fra budskab til fællesskab : Introduktion til kommunikationsteori. / Kastberg, Peter; Frandsen, Finn.

    Samfundslitteratur, 2019. 300 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisningpeer review

  6. 2017
  7. Udgivet

    Corporate Identity, Image and Reputation. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Exploring Public Relations. red. / Ralph Tench; Liz Yeomans. 4. udg. London : Pearson Longman, 2017. s. 212-226.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiUndervisningpeer review

  8. Udgivet

    Organizational Crisis Communication : A Multivocal Approach. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    London : SAGE Publications, 2017. 280 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisningpeer review

  9. 2014
  10. Udgivet

    COOP Denmark and Africa : Development through Trade. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Public Relations Case Studies From Around the World. red. / Judy VanSlyke Turk; John Palaszek; Jean Valin. New York : Peter Lang, 2014. s. 93-113.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiUndervisningpeer review

  11. 2013
  12. Udgivet

    Corporate Image, Reputation and Identity. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Exploring Public Relations. red. / Ralph Tench; Liz Yeomans. 3. udg. London : Pearson Longman, 2013.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiUndervisningpeer review

  13. Udgivet

    Kampagner - Teoretisk introduktion. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Markedskommunikation i praksis. red. / Kristian Eiberg; Sine Nørholm Just; Erich Kaare Karsholt; Simon Torp. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2013. s. 149-156.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiUndervisningpeer review

  14. 2011
  15. Udgivet

    The Rise of Corporate Communication. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Percorsi di ricerca in comunicazione d'impresa: Tendenze, contesti, gestione. red. / Alessandra Mazzei. Milano : Franco Angeli, 2011. s. 11-13.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingForord/efterskriftUndervisning

  16. 2010
  17. Udgivet

    Issues management for Dansk Pelsdyravlerforening: en umulig opgave? Case om issues management. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Casesamling til Strategisk Public Relations. red. / Henrik Merkelsen. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2010.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiUndervisning

  18. Udgivet

    Superbest - et supermarked i krydsild : Case om krisekommunikation. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Casesamling til Strategisk Public Relations. red. / Henrik Merkelsen. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2010.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiUndervisning

  19. 2009
  20. Udgivet

    Intern kommunikation under forandring. / Aggerholm, Helle; Asmuss, Birte; Ditlevsen, Marianne Grove; Frandsen, Finn; Johansen, Winni; Kastberg, Peter; Nielsen, Anne Ellerup; Thomsen, Christa.

    København : Samfundslitteratur, 2009. 320 s. (Den kommunikerende organisation).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  21. 2002
  22. Udgivet

    Net>værk. Introduktion til international erhvervskommunikation. / Frandsen, Finn; Halkier, Henrik; Johansen, Winni.

    Århus : Systime, 2002. 259 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  23. 1993
  24. Udgivet

    Erhvervssprog, kommunikation, samfund. Introduktion til den erhvervssproglige bacheloruddannelse. / Frandsen, Finn.

    Århus : Systime, 1993. 245 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning