Institut for Virksomhedsledelse

Finn Frandsen

  1. 2019
  2. Udgivet

    Risikoanalyse. / Frandsen, Finn.

    Metodekogebogen: 130 analysemetoder fra humaniora og samfundsvidenskab. red. / Mie Femø Nielsen; Svend Skriver. København : U Press, 2019. s. 37-39.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  3. 2017
  4. Udgivet

    Skal kommunen brande sig? / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, Nr. Sektion 3 (Erhverv), 13.11.2017, s. 20.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  5. Udgivet

    Hører de videregående uddannelser fortiden til? / Frandsen, Finn.

    I: Morgensavisen Jyllands-Posten, Nr. Sektion 3 (Erhverv), 09.08.2017, s. 20.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  6. Udgivet

    Opdag krisen, inden den vokser. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, Nr. Sektion 3 (Erhverv), 10.05.2017, s. 24.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  7. Udgivet

    Er MBA-uddannelser mon på retur? / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 31.01.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  8. 2016
  9. Udgivet

    "Det føles lissom lidt sandhedsagtigt". / Frandsen, Finn.

    I: Morgensavisen Jyllands-Posten, 02.11.2016, s. 24.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  10. Udgivet

    Den gode og den dårlige måde at stå i kø på - Crowd management. / Frandsen, Finn.

    I: Morgensavisen Jyllands-Posten, 27.07.2016, s. 20.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  11. Udgivet

    Ny nordisk ledelse. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, Nr. Sektion 3 (Erhverv), 27.04.2016, s. 32.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  12. Udgivet

    Har du forandringsgalskab, og kan du langtidslede? / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, Nr. Sektion 3 (Erhverv), 27.01.2016, s. 24.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  13. 2015
  14. Udgivet

    Mission og vision går tabt i medarbejdernes oversættelse. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 28.10.2015, s. 32, Erhverv.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  15. Udgivet

    Fjern barnet, før klapvognen slås sammen. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 27.08.2015, s. 24, Erhverv.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  16. Udgivet

    Hvor dum har man lov til at være i dansk erhvervsliv anno 2015? / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 22.04.2015, s. 28, Erhverv.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  17. Udgivet

    Et brand står ikke alene. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 21.01.2015, s. 28, Erhverv & Økonomi.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  18. 2014
  19. Udgivet

    Kommunerne bør udføre lobbyarbejde i erhvervslivet. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 15.10.2014.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  20. Udgivet

    Teori mod praksis. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 16.07.2014.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  21. Udgivet

    En romance om ledelse. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 16.04.2014.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  22. Udgivet

    Kampagner er ikke alt. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 08.01.2014.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  23. Udgivet

    Modtager. / Frandsen, Finn; Gentikow, Barbara.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. 3. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2014. s. 397-398.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  24. Udgivet

    Priming. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. 3. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2014. s. 465-465.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  25. Udgivet

    Åh, business... Klummer og andre korte tekster om organisationernes samfund (2004-2014). / Frandsen, Finn.

    København : Books on Demand, 2014. 171 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  26. 2013
  27. Udgivet

    Det uløkkelige omdømme : Kriseresponstrategi eller reputation commons? / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    I: KommunikationsForum, 20.11.2013.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  28. Udgivet

    Kommunikation er svær at kontrollere. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 09.10.2013, s. 32-32.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  29. Udgivet

    Der var fire, der var fem, der var syv, der var ti... / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 10.07.2013.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  30. Udgivet

    Ord, der summer. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 03.04.2013, s. 32.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  31. Udgivet

    Udfordringer for den kommunale krisekommunikation. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    2013, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  32. Udgivet

    En vagthund fylder rundt. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 02.01.2013.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  33. Udgivet

    Fra kriseportefølje til kriseplan. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Markedsføring & Kommunikation. red. / Bo Øksnebjerg. Børsen, 2013. s. 425-442 (Børsen ledelseshåndbøger).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  34. Udgivet

    High Reliability Organizations. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Strategi & Ledelse. red. / Flemming Poulfelt. Børsen, 2013. s. 481-496 (Børsen ledelseshåndbøger).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  35. Udgivet

    Kriseledelse og krisekommunikation. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Markedsføring & Kommunikation. red. / Bo Øksnebjerg. København : Børsen, 2013. s. 411-424 (Børsen ledelseshåndbøger).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  36. Udgivet

    Krisen - oplevet indefra. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    I: Ledelse i Udvikling, Nr. 1, 2013, s. 6.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  37. 2012
  38. Udgivet

    Et spørgsmål om tillid. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 03.10.2012, s. 32.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  39. Udgivet

    Kan alle kommunikere? / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 27.06.2012, s. 32.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  40. Udgivet

    Er public relations død? / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 28.03.2012, s. 32.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  41. Udgivet

    De største strategiske udfordringer : Ifølge europæiske kommunikationschefer. / Frandsen, Finn.

    I: Kommunikatøren, Nr. 5, 2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  42. Udgivet

    Undskyldningernes tidsalder. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    I: Retorikmagasinet (Aastorp, 1999), 2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  43. 2011
  44. Udgivet

    Fem forhindringer for fløjten. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 21.12.2011, s. 24.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  45. Udgivet

    For megen kommunikation? / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 21.09.2011, s. 32.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  46. Udgivet

    Lærebog om skandaler. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 22.06.2011, s. 32.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  47. Udgivet

    Lærd barn har mange navne. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 16.03.2011, s. 32.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  48. 2010
  49. Udgivet

    Wikileaks går efter firmaer. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, Nr. Erhverv & Økonomi, 15.12.2010, s. 28.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  50. Udgivet

    Farvel til kulissen. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, Nr. Erhverv & Økonomi, 15.09.2010, s. 16.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  51. Udgivet

    Et samfund af netværk. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 09.06.2010.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  52. Udgivet

    Greenwish eller greenwash? / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 10.03.2010.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  53. Udgivet

    Finn Frandsen. / Frandsen, Finn.

    Danske tegn: Dansk betydningsforskning præsenteret i korte intellektuelle biografier. red. / Torkild Leo Thellefsen; Bent Sørensen; Peer F. Bundgård. Gistrup : Forlaget Semiosis, 2010. s. 83-87.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  54. Udgivet

    Heath, Robert L. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. 2. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2010.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  55. Udgivet

    Issues management. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Håndbog i strategisk public relations. red. / Henrik Merkelsen. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2010. s. 277-302 (Den kommunikerende organisation).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  56. Udgivet

    Krisekommunikation. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Håndbog i strategisk public relations. red. / Henrik Merkelsen. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2010. s. 303-332 (Den kommunikerende organisation).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  57. Udgivet

    The Blame Game. / Frandsen, Finn; Benoit, William L.; Johansen, Winni.

    I: Communication Director : Magazine for Corporate Communications and Public Relations, Nr. 3, 2010, s. 56-59.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  58. 2009
  59. Udgivet

    Gennemsigtighed. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 23.09.2009.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  60. Udgivet

    Kommunikation for alle. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 27.05.2009.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  61. Udgivet

    Strategi er noget, man gør. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 10.03.2009.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  62. Udgivet

    Afsender. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 12-13.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  63. Udgivet

    Amsterdam School of Communications Research. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 15.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  64. Udgivet

    Annenberg School of Communication. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 19.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  65. Udgivet

    Budskab. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 69.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  66. Udgivet

    Claude Elwood Shannon. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 484.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  67. Udgivet

    Diffusionsteori. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 97-98.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  68. Udgivet

    Edward Louis Bernays. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 38-39.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  69. Udgivet

    Effektmodeller. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 119-120.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  70. Udgivet

    Everett M. Rogers. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 470.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  71. Udgivet

    Feedback. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 136-136.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  72. Udgivet

    Flertrinsmodel. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 154-155.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  73. Udgivet

    Harold D. Lasswell. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 280-281.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  74. Udgivet

    James E. Grunig. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 187-188.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  75. Udgivet

    Jürgen Habermas. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 191.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  76. Udgivet

    Kanal. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 232.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  77. Udgivet

    Klumme: Det har vi lært af finanskrisen. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    I: Ledelse i Dag, Nr. 5, 2009.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  78. Udgivet

    Kode. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 239-240.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  79. Udgivet

    Kommunikation. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 249-251.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  80. Udgivet

    Kommunikationsmodel. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 251-254.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  81. Udgivet

    Kontekst. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 257-258.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  82. Udgivet

    Krisekommunikation. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Kommunikationsteori - en grundbog. red. / Jørn Helder; Jens Lautrup Nørgaard; Torbjörn Bredenlöw. København : Hans Reitzels Forlag, 2009.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  83. Udgivet

    Krisekommunikation: Nye tendenser i teori og praksis. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    I: KommunikationsForum, 2009.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  84. Udgivet

    Ledelse. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 282-283.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  85. Udgivet

    Marketing, klima og kommunikation : En udfordring for virksomhederne. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    I: Market Magazine, Bind 5, Nr. 36, 2009, s. 18-22.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  86. Udgivet

    Massekommunikation. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 308-311.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  87. Udgivet

    Modtager. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 351-352.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  88. Udgivet

    Niklas Luhmann. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 293-294.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  89. Udgivet

    Når gaver kommunikerer. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 2009, s. 24.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  90. Udgivet

    Paul Felix Lazarsfeld. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 282.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  91. Udgivet

    Politisk kommunikation. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 406-408.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  92. Udgivet

    Public relations. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 433-436.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  93. Udgivet

    Redundans. / Frandsen, Finn; Finnemann, Niels Ole.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 459-460.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  94. Udgivet

    Referent. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 461.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  95. Udgivet

    Roman Jakobson. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 227.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  96. Udgivet

    Storytelling. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 503-504.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  97. Udgivet

    Støj. / Frandsen, Finn; Finnemann, Niels Ole.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 506-507.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  98. Udgivet

    Warren Weaver. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 556.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  99. Udgivet

    Wilbur Schramm. / Frandsen, Finn.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Søren Kolstrup; Gunhild Agger; Per Jauert; Kim Schrøder. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2009. s. 474-475.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelFormidling

  100. 2008
  101. Udgivet

    Hvad gør livet værd at leve? Ledelse. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 27.11.2008.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  102. Udgivet

    Hvad laver de i kommunikationsafdelingen? Ledelse. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 28.08.2008.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  103. Udgivet

    Et godt råd om gode råd : Ledelse. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 13.05.2008.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  104. Udgivet

    Klimakommunikation : Ledelse. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 19.02.2008.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  105. Udgivet

    Kampagner : Kontinuitet og forandring i markedskommunikationen. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    Integreret markedskommunikation. red. / Simon Torp; Erich Karsholt; Kristian Eiberg. København : Samfundslitteratur, 2008.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  106. Udgivet

    Klimakommunikation - Den perfekte konference. / Frandsen, Finn.

    I: ASB Update, Bind 1, Nr. 1, oktober, 2008, s. 54-57.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  107. Udgivet

    Towards a Multivocal Approach : A joint venture with all stakeholders can harmonise the crisis cacophony. / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    I: Communication Director : Magazine for Corporate Communications and Public Relations, Nr. 7, 2008, s. 76-78.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  108. 2007
  109. Udgivet

    Politisk kommunikation 2.0. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 20.11.2007, s. 16 (Erhverv og Økonomi).

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  110. Udgivet

    Bedst for hvem? / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 2007, s. 16.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  111. Udgivet

    Det handler om magt. / Frandsen, Finn.

    I: Jyllands-Posten, 2007, s. 16.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  112. Udgivet

    Det retoriske kriseberedskab - hvornår skal man sige hvad? / Frandsen, Finn; Johansen, Winni.

    I: RetorikMagasinet, Nr. 64, 2007, s. 10-12.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

Forrige 1 2 Næste