Emilie Hasager Bonde

  1. 2022
  2. Udgivet

    The effectiveness of mindfulness-based stress reduction for school teachers : a cluster-randomized controlled trial. / Bonde, Emilie H; Fjorback, Lone O; Frydenberg, Morten et al.

    I: European Journal of Public Health, Bind 32, Nr. 2, 04.2022, s. 246-253.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. Udgivet

    Manglende systematik af stresstiltag, men dokumenteret effekt af mindfulnessbaseret stressreduktion. / Bonde, Emilie Hasager; Fjorback, Lone Overby; Juul, Lise.

    I: Ugeskrift for Laeger, Bind 181, Nr. 1, V12180882, 06.01.2022.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  4. 2019
  5. Udgivet

    Manglende systematik af stresstiltag, men dokumenteret effekt af mindfulnessbaseret stressreduktion. / Bonde, Emilie Hasager; Fjorback, Lone Overby; Juul, Lise.

    I: Ugeskrift for Læger, Bind 181, V12180882, 08.2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review