DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Elisa Nadire Caeli

Målopfyldelse igennem taksonomier: At finde balancen mellem det læringsfremmende og det læringshæmmende

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

Standard

Målopfyldelse igennem taksonomier : At finde balancen mellem det læringsfremmende og det læringshæmmende. / Caeli, Elisa Nadire; Andersen, Peter.

Læringsmål og taksonomiske redskaber. red. / Elisa Nadire Caeli; Anne Marie Vinther. Dafolo, 2015. s. 5-22 (Undervisning og læring).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

Harvard

Caeli, EN & Andersen, P 2015, Målopfyldelse igennem taksonomier: At finde balancen mellem det læringsfremmende og det læringshæmmende. i EN Caeli & AM Vinther (red), Læringsmål og taksonomiske redskaber. Dafolo, Undervisning og læring, s. 5-22. <https://issuu.com/dafoloforlag/docs/l__ringsm__l_og_taksonomiske_redska>

APA

Caeli, E. N., & Andersen, P. (2015). Målopfyldelse igennem taksonomier: At finde balancen mellem det læringsfremmende og det læringshæmmende. I E. N. Caeli, & A. M. Vinther (red.), Læringsmål og taksonomiske redskaber (s. 5-22). Dafolo. Undervisning og læring https://issuu.com/dafoloforlag/docs/l__ringsm__l_og_taksonomiske_redska

CBE

Caeli EN, Andersen P. 2015. Målopfyldelse igennem taksonomier: At finde balancen mellem det læringsfremmende og det læringshæmmende. Caeli EN, Vinther AM, red. I Læringsmål og taksonomiske redskaber. Dafolo. s. 5-22. (Undervisning og læring).

MLA

Caeli, Elisa Nadire og Peter Andersen "Målopfyldelse igennem taksonomier: At finde balancen mellem det læringsfremmende og det læringshæmmende". og Caeli, Elisa Nadire Vinther, Anne Marie (red.). Læringsmål og taksonomiske redskaber. Kapitel Introduktion, Dafolo. (Undervisning og læring). 2015, 5-22.

Vancouver

Caeli EN, Andersen P. Målopfyldelse igennem taksonomier: At finde balancen mellem det læringsfremmende og det læringshæmmende. I Caeli EN, Vinther AM, red., Læringsmål og taksonomiske redskaber. Dafolo. 2015. s. 5-22. (Undervisning og læring).

Author

Caeli, Elisa Nadire ; Andersen, Peter. / Målopfyldelse igennem taksonomier : At finde balancen mellem det læringsfremmende og det læringshæmmende. Læringsmål og taksonomiske redskaber. red. / Elisa Nadire Caeli ; Anne Marie Vinther. Dafolo, 2015. s. 5-22 (Undervisning og læring).

Bibtex

@inbook{e3ec648c230f40bca96469dfed313876,
title = "M{\aa}lopfyldelse igennem taksonomier: At finde balancen mellem det l{\ae}ringsfremmende og det l{\ae}ringsh{\ae}mmende",
keywords = "L{\ae}ringsprogression, L{\ae}ringsm{\aa}l, Feedback",
author = "Caeli, {Elisa Nadire} and Peter Andersen",
year = "2015",
month = jun,
day = "16",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7160-076-6",
series = "Undervisning og l{\ae}ring",
publisher = "Dafolo",
pages = "5--22",
editor = "Caeli, {Elisa Nadire} and Vinther, {Anne Marie}",
booktitle = "L{\ae}ringsm{\aa}l og taksonomiske redskaber",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Målopfyldelse igennem taksonomier

T2 - At finde balancen mellem det læringsfremmende og det læringshæmmende

AU - Caeli, Elisa Nadire

AU - Andersen, Peter

PY - 2015/6/16

Y1 - 2015/6/16

KW - Læringsprogression

KW - Læringsmål

KW - Feedback

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7160-076-6

T3 - Undervisning og læring

SP - 5

EP - 22

BT - Læringsmål og taksonomiske redskaber

A2 - Caeli, Elisa Nadire

A2 - Vinther, Anne Marie

PB - Dafolo

ER -