DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Elisa Nadire Caeli

  1. 2021
  2. Udgivet

    Professor og ph.d-studerende vil have teknologiforståelse på skemaet: Forhåbentlig tager politikerne opråb alvorligt denne gang. / Caeli, Elisa Nadire; Bundsgaard, Jeppe.

    I: Altinget.dk, 27.08.2021.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisKommentar/debat/letter to the editorFormidling

  3. 2019
  4. Udgivet

    Datalogisk tænkning : hvad er status, og hvad er der brug for? / Caeli, Elisa Nadire.

    I: Plenum, Nr. 3, 04.2019, s. 58-62.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  5. Udgivet

    Drop intelligenstest – dét ville være intelligent. / Caeli, Elisa Nadire.

    I: Information, Bind 75. årgang, Nr. 044, 21.02.2019, s. 16.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  6. Udgivet

    Does your ‘private’ data picture meet the beauty standards of society? / Caeli, Elisa Nadire; Bundsgaard, Jeppe.

    Sciencenordic.com. 2019.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  7. Udgivet

    Peter Naurs datalogitanker er blevet uhyggeligt aktuelle. / Caeli, Elisa Nadire.

    Teknologiens Mediehus - Version2. 2019.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  8. 2018
  9. Udgivet

    Lever dit databillede op til samfundets skønhedsidealer? / Caeli, Elisa Nadire; Bundsgaard, Jeppe.

    2018, Forskerzonen.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  10. Udgivet

    Historisk inspiration til teknologiforståelse i praksis. / Caeli, Elisa Nadire.

    I: Magasinet om læring, Bind 4, Nr. 6, 11.2018, s. 30-33.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  11. Udgivet

    I Singapore er skolebørn bedst – og superstressede. / Caeli, Elisa Nadire.

    I: Politiken, kroniken, 01.08.2018, s. 5-6.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  12. Udgivet

    Test og karakterer sorterer efter en fattig farveskala – det kan gøres bedre. / Caeli, Elisa Nadire.

    I: Jyllands-Posten, 05.05.2018, s. 23.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  13. Udgivet

    Debat: At lære programmering i skolen er ikke nok – og det vidste vi også for 50 år siden. / Caeli, Elisa Nadire.

    I: Politiken Skoleliv, 13.04.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  14. Udgivet

    Singapores uddannelsessystem og læringsmiljø : om gode faglige resultaters omkostninger for skolebørn. / Caeli, Elisa Nadire; Chan, Michael.

    I: Unge Paedagoger, Nr. 1, 03.2018, s. 68-78.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  15. 2017
  16. Udgivet

    Procesforståelse og refleksion i designtænkning og digital fabrikation. / Caeli, Elisa Nadire; Schultz, Charlotte Agerby.

    I: Ledelse i Morgen - Tidsskrift for pædagogisk ledelse, Bind 20, Nr. 6, 4, 03.2017, s. 14-19.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  17. 2015
  18. Udgivet

    Målopfyldelse igennem taksonomier : At finde balancen mellem det læringsfremmende og det læringshæmmende. / Caeli, Elisa Nadire; Andersen, Peter.

    Læringsmål og taksonomiske redskaber. red. / Elisa Nadire Caeli; Anne Marie Vinther. Dafolo, 2015. s. 5-22 (Undervisning og læring).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling