Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Dorthe Bleses

  1. 2018
  2. Derfor er sporgindsatser så vigtige

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    23 nov. 2018

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  3. Folkemødet

    Anders Højen (Deltager), Dorthe Bleses (Deltager), Christine Antorini (Deltager), Lasse Bjerg (Deltager) & Lene Rasmussen (Deltager)

    15 jun. 2018

    Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typerDeltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus

  4. Human capital formation. Educational problems in the welfare state

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    24 maj 2018

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  5. Hvordan børn lærer sprog, og hvad voksne kan gøre

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    20 mar. 2018

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  6. Fælles ansvar for børns læring:Hvad kan dagtilbud gøre?

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    16 jan. 2018

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  7. Førskolebarnets sproglige udvikling

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    10 jan. 2018

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  8. 2017
  9. Fælles ansvar for børns læring: Hvad siger forskningen?

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    23 aug. 2017

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  10. Tidlig indsats før skolestart kan hjælpe

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    22 mar. 2017

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  11. Børns læringsmuligheder. Hvordan styrker vi børns tidlige kompetencer? Viden fra forskning i danske dagtilbud

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    26 jan. 2017

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  12. Tidlig indsats kan hjælpe

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    24 jan. 2017

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  13. Tidlig indsats er mest effektiv - også i DK

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    13 jan. 2017

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  14. 2016
  15. Leg og læring i vuggestuen - virker indsatsen på små børns udvikling og læring?

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    29 nov. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  16. Tidlige læringsmuligheder. Udfordringer og indsatser

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    28 nov. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  17. Understøttelse af udvikling og læring hos de mindste: Hvad gør vi og kan vi gøre mere?

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    3 nov. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  18. Børns tidlige udvikling og læring

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    2 nov. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  19. Understøttelse af udvikling og læring hos de mindste: Hvad gør vi og kan vi gøre mere?

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    2 nov. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  20. Tidlige læringsmuligheder. Udfordringer og indsatser

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    1 nov. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  21. What works at scale? Evidence from early childhood interventions in Denmark

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    19 okt. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  22. Hvad virker i virkeligheden? Opskaleringsstudier af universelle (sprog)indsatser i danske dagtilbud

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    7 okt. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  23. Tidlige sproglige indsatser

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    23 sep. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  24. Tidlige sproglige indsatser- Hvorfor og hvordan?

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    19 sep. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  25. Styrk det tidlige sprog. Hvorfor? Hvordan? Hvonår?

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    2 jun. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  26. Styrk det tidlige sprog. Hvorfor? Hvordan? Hvonår?

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    19 maj 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  27. Tidlige forældreindsatser

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    11 apr. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  28. Tidlige sprogindsatser

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    25 feb. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  29. Tidlig sproglig indsats, sprogtilegnelse, understøttende læringsmiljøer

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    28 jan. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  30. 2015
  31. Implementering af Bogstart II

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    2 dec. 2015

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  32. Forskning-praksis-partnerskaber

    Dorthe Bleses (Foredragsholder)

    18 nov. 2015

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag