Læring, undervisning og præmisser. / Bech, Christian Winther; Thomsen, Mette Brinch; Dalsgaard, Christian et al.
2013.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Nytænkning i praksis - lærererfaringer med it i de gymnasiale uddannelser. / Bech, Christian Winther (Redaktør); Thomsen, Mette Brinch (Redaktør); Dalsgaard, Christian (Redaktør) et al.
2013. 62 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Formidling
Collaborative Tools in Upper Secondary School - Why? / Mathiasen, Helle; Degn, Hans-Peter; Bech, Christian Winther et al.
Proceedings of the international conference E-learning 2013. Prag : International Association for Development, IADIS, 2013. s. 287-295.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › peer review
Hovedrapport 2013 : Undervisningsorganisering, former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelse, 3. runde, 2012-2013. / Mathiasen, Helle; Bech, Christian Winther; Dalsgaard, Christian et al.
aarhus, 2013. 198 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Nye veje med it i de gymnasiale uddannelser : lærererfaringer fra det nationale forsknings-, udviklings- og netværksprojekt 2012. / Bech, Christian Winther; Dalsgaard, Christian; Degn, Hans-Peter et al.
Aarhus : CUDIM, AU, 2012. 35 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Formidling
Perspektiver og tendenser. / Bech, Christian Winther; Dalsgaard, Christian; Degn, Hans-Peter et al.
Undervisningsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnaisale uddannelser: Hovedrapport 2012. red. / helle mathiasen. Aarhus : CUDIM, AU, 2012. s. 109-114.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til rapport › Forskning
Undervisingsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser: Overbliksrapport 2012. / Bech, Christian Winther; Dalsgaard, Christian; Degn, Hans-Peter et al.
Aarhus : CUDIM, AU, 2012. 13 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Anvendeligheden af it i undervisningen. / Dalsgaard, Christian; Bech, Christian Winther.
Undervisningsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnaisale uddannelser: Hovedrapport 2012. Aarhus, 2012. s. 34-48.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til rapport › Forskning
It-værktøjer i undervisningen – sociale medier og webtjenester dominerer. / Bech, Christian Winther; Dalsgaard, Christian.
Undervisningsorganisering, -former og -medier på langs og tværs af fag og gymnaisale uddannelser: Hovedrapport 2012. Aarhus : Center for Undervisningsudvikling, Aarhus Universitet, 2012. s. 24-34.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til rapport › Forskning
Afsluttende sammenfatning, DEL 2, Hovedrapport : forskningsrapport. / Mathiasen, Helle; Degn, Hans-Peter; Dalsgaard, Christian et al.
2011. 3 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Overbliksrapport : Forskningsrapport, DEL 1. / Mathiasen, Helle; Dalsgaard, Christian; Bech, Christian Winther et al.
2011. 21 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Undervisningsorganisering, -former og - medier,- midtvejsrapport. / Mathiasen, Helle; Bech, Christian Winther; Gregersen, Claus.
2010.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
An Open Portal for Blended Learning. / Grønbæk, Kaj; Bouvin, Niels Olof; Petersen, Marianne Graves et al.
Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2004. red. / Lorenzo Cantoni; Catherine McLoughlin. Association for the Advancement of Computing in Education, 2004. s. 734-739.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › peer review
En åben portal til blended learning. / Bech, Christian Winther; Bouvin, Niels Olof; Petersen, Marianne Graves et al.
Fleksibel læring og undervisning: - erfaringer, konsekvenser og muligheder med ikt. red. / Marianne Georgsen; Jens Bennedsen. Bind 1 Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2004. s. 259-273.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning