Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Bente Mosgaard Jørgensen

  1. 2019
  2. Udgivet

    Investigating Non-engagement with Feedback in Higher Education as a Social Practice. / Jørgensen, Bente Mosgaard.

    I: Assessment & Evaluation in Higher Education, Bind 44, Nr. 4, 2019, s. 623-635.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. 2018
  4. Under udarbejdelse

    How context influences on students' engagement with feedback. / Jørgensen, Bente Mosgaard.

    I: Assessment & Evaluation in Higher Education, 17.09.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  5. Udgivet

    Lykkes peer-feedback altid? 4 perspektiver på et undervisningseksperiment på jura: Korrektiv peer-feedback som læringsaktivitet. / Jørgensen, Bente Mosgaard.

    2018. Paper præsenteret ved Dansk Universitetspædagogisk Netværks konference 2018, Vingsted, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperRådgivningpeer review

  6. 2016
  7. Udgivet

    Investigating Student Feedback Practices in HE with Practice Theory. / Jørgensen, Bente Mosgaard.

    2016.

    Publikation: Working paperForskningpeer review

  8. 2014
  9. Udgivet

    Effect of feedback? The use of semantic network analysis - the case of the teacher training course goonline. / Jørgensen, Bente Mosgaard; Blok, Rasmus; Alsholm, Anne-Mette.

    2014. Abstract fra ICED 2014, Stockholm, Sverige.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  10. 2012
  11. Udgivet

    The Case of CUL. / Lauridsen, Ole; Jensen, Torben K.; Jørgensen, Bente Mosgaard; Hjerrild, Maja.

    2012. Abstract fra International Consortium for Educational Development 2012, Bangkok, Thailand.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review