Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Bente Mosgaard Jørgensen

  1. 2019
  2. Afsendt

    How context influences on students' engagement with feedback. / Jørgensen, Bente Mosgaard; Bager-Elsborg, Anna.

    I: Journal of Higher Education, 28.08.2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. Udgivet

    Investigating Non-engagement with Feedback in Higher Education as a Social Practice. / Jørgensen, Bente Mosgaard.

    I: Assessment & Evaluation in Higher Education, Bind 44, Nr. 4, 2019, s. 623-635.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  4. Under udarbejdelse

    Students' Personal Trajectories as Contexts for Engagement with Feedback. / Jørgensen, Bente Mosgaard.

    I: Journal of Further and Higher Education, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  5. 2018
  6. Udgivet

    Lykkes peer-feedback altid? 4 perspektiver på et undervisningseksperiment på jura: Korrektiv peer-feedback som læringsaktivitet. / Jørgensen, Bente Mosgaard.

    2018. Paper præsenteret ved Dansk Universitetspædagogisk Netværks konference 2018, Vingsted, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperRådgivningpeer review

  7. 2016
  8. Udgivet

    Investigating Student Feedback Practices in HE with Practice Theory. / Jørgensen, Bente Mosgaard.

    2016.

    Publikation: Working paperForskningpeer review

  9. 2014
  10. Udgivet

    Effect of feedback? The use of semantic network analysis - the case of the teacher training course goonline. / Jørgensen, Bente Mosgaard; Blok, Rasmus; Alsholm, Anne-Mette.

    2014. Abstract fra ICED 2014, Stockholm, Sverige.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  11. 2012
  12. Udgivet

    The Case of CUL. / Lauridsen, Ole; Jensen, Torben K.; Jørgensen, Bente Mosgaard; Hjerrild, Maja.

    2012. Abstract fra International Consortium for Educational Development 2012, Bangkok, Thailand.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review