DUT Guide om løbende bedømmelse. / Bjælde, Ole Eggers; Lindberg, Annika Büchert.
I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 16, Nr. 31, 11.2021, s. 79-93.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Supporting and developing good teaching in higher education through Learning Design – Masters of Didactics in Excellent Teaching. / Kærsgaard, Jens Laurs; Thostrup, Rune; Lindberg, Annika Büchert; Tholstrup, Liv.
2020. Abstract fra DUN Konferencen 2020.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Stilladsering af studerendes faglige akademiske dømmekraft : 3 cases fra Science & Technology. / Lindberg, Annika Büchert; Bjælde, Ole Eggers; Hougaard, Rikke Frøhlich; Nielsen, Birgitte Lund; Thostrup, Rune; Godsk, Mikkel.
2019. Abstract fra DUN Konferencen 2019, Odense, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Current trends in assessment in Europe - the way forward : White paper . / Bjælde, Ole Eggers; Lauridsen, Karen M.; Lindberg, Annika Büchert.
2018. 30 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Using continuous assessment with feedback loops to generate useful data for learning analytics. / Bjælde, Ole Eggers; Lindberg, Annika Büchert.
Open Oceans: Learning without borders. Proceedings ASCILITE 2018 Geelong. red. / Malcolm Campbell; Julie Willems; Chie Adachi; Damian Blake; Iain Doherty; Siva Krishnan; Susie Macfarlane; Leanne Ngo; Marcus O’Donnell; Stuart Palmer; Lynn Riddell; Ian Story; Harsh Suri; Joanna Tai. ASCILITE , 2018. s. 53-62.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › peer review
Peer Feedback : Blinded or Not? A Case Study from a University Teacher Training Course. / Papadopoulos, Pantelis M.; Bjælde, Ole Eggers; Lindberg, Annika Büchert; Obwegeser, Nikolaus.
12th Mediterranean Conference on Information Systems – MCIS 2018. 2018.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › peer review
Continuous assessment in higher education in Denmark: Early experiences from two science courses. / Bjælde, Ole Eggers; Jørgensen, Tove Hedegaard; Lindberg, Annika Büchert.
I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 12 , Nr. 23, 2017.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Learning design for science teacher training and educational development. / Bjælde, Ole Eggers; Caspersen, Michael E.; Godsk, Mikkel; Hougaard, Rikke Frøhlich; Lindberg, Annika Büchert.
2015. Paper præsenteret ved Ascilite 2015, Perth, Australien.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Learning Design for Sustainable Educational and Professional Development. / Godsk, Mikkel; Bjælde, Ole Eggers; Caspersen, Michael E.; Hougaard, Rikke Frøhlich; Lindberg, Annika Büchert.
2015.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning
Teaching Online Teaching Online : Seven Pedagogical Principles for Teacher Training. / Godsk, Mikkel; Hougaard, Rikke Frøhlich; Lindberg, Annika Büchert.
2013. Paper præsenteret ved E-learn 2013, Las Vegas, USA.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Professional Development for TAs : facilitating university students' exploratory talk. / Nielsen, Birgitte Lund; Lindberg, Annika Büchert; Hougaard, Rikke Frøhlich; Corry, Aino Vonge.
2013. Poster session præsenteret ved Workshop i Universitets Pædagogisk Netværk, AU, Aarhus, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning