Anne-Mette Alsholm

  1. 2018
  2. Udgivet

    Hvad siger data om adjunkters undervisningsudfordringer og deres valg af undervisningsaktiviteter? / Nielsen, Tobias Alsted; Alsholm, Anne-Mette.

    2018. Abstract fra DUN Konference 2018, Bredsten, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

  3. 2015
  4. Udgivet

    TREAT - Teachers redesigning educational activities with technology. / Nielsen, Tobias Alsted; Andersen, Mathias Elmose; Alsholm, Anne-Mette.

    2015. Poster session præsenteret ved DUN - Dansk Universitetspædagogisk Netværks Konference 2015, Vejle, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPosterFormidling

  5. 2014
  6. Udgivet

    Effect of feedback? The use of semantic network analysis - the case of the teacher training course goonline. / Jørgensen, Bente Mosgaard; Blok, Rasmus; Alsholm, Anne-Mette.

    2014. Abstract fra ICED 2014, Stockholm, Sverige.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  7. 2012
  8. Udgivet

    E-læring som katalysator for undervisningsudvikling - Redesign af universitetsundervisning: 2 eksempler. / Blok, Rasmus; Andresen, Mads Stenhøj; Rossen, Dorte Sidelmann; Alsholm, Anne-Mette.

    2012. Abstract fra DUN, Fredericia, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review