Anne Brink Nandrup

  1. 2019
  2. Udgivet

    Closing or Reproducing the Gender Gap? Parental Transmission, Social Norms and Education Choice. / Humlum, Maria; Smith, Nina; Nandrup, Anne Brink.

    I: Journal of Population Economics, Bind 32, Nr. 2, 2019, s. 455-500.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. 2018
  4. Udgivet
  5. Udgivet

    The Danish national tests at a glance. / Nandrup, Anne Brink; Beuchert-Pedersen, Louise Voldby.

    I: Nationaloekonomisk Tidsskrift, Bind 2018, Nr. 1, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  6. 2017
  7. Udgivet
  8. Udgivet

    On the importance of school-based inputs in the production of student achievement : Evidence in a recent Scandinavian context. / Nandrup, Anne Brink.

    I: Nationaloekonomisk Tidsskrift, Bind 1, 2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  9. 2016
  10. Udgivet

    Determinants of Student Achievement and Education Choice. / Nandrup, Anne Brink.

    Aarhus : Institut for Økonomi, Aarhus Universitet, 2016. 105 s. (ECON PhD Dissertations; Nr. 2016-21).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  11. Udgivet

    Do class size effects differ across grades? / Nandrup, Anne Brink.

    I: Education Economics, Bind 24 , Nr. 1, 2016, s. 83-95.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  12. Udgivet

    Increasing instruction time in school does increase learning. / Andersen, Simon Calmar; Humlum, Maria; Nandrup, Anne Brink.

    I: Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, Bind 113, Nr. 27, 2016, s. 7481-7484.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  13. 2015
  14. Udgivet

    Do class size effects differ across grades? / Nandrup, Anne Brink.

    Aarhus : Institut for Økonomi, Aarhus Universitet, 2015.

    Publikation: Working paperForskning

  15. 2014
  16. Udgivet

    The Danish National Tests : A Practical Guide. / Beuchert, Louise Voldby; Nandrup, Anne Brink.

    Aarhus : Institut for Økonomi, Aarhus Universitet, 2014.

    Publikation: Working paperForskning

  17. Udgivet