Aarhus Universitets segl

Anders Aasted Isaksen

  1. 2023
  2. Udgivet
    Glucose-lowering drug use in migrants and native Danes with type 2 diabetes: Disparities in combination therapy and drug types. / Isaksen, Anders Aasted; Sandbæk, Annelli; Hansen, Lasse Bjerg et al.
    I: Diabetes, Obesity and Metabolism, 07.08.2023.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. Udgivet
    Disparities in glucose-lowering drug therapy in migrants and native Danes with type 2 diabetes. / Isaksen, Anders Aasted.
    2023. Abstract fra MatchPoints 2023, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  4. Udgivet
    Validation of Register-Based Diabetes Classifiers in Danish Data. / Isaksen, Anders Aasted; Sandbæk, Annelli; Hansen, Lasse Bjerg.
    I: Clinical Epidemiology, Bind 15, 05.2023, s. 569-581.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  5. 2022
  6. Udgivet
    Gender disparities in time-to-initiation of cardioprotective glucose-lowering drugs in patients with type 2 diabetes and cardiovascular disease: a Danish nationwide cohort study. / Funck, Kristian Løkke; Bjerg, Lasse; Isaksen, Anders Aasted et al.
    I: Cardiovascular Diabetology, Bind 21, Nr. 1, 279, 12.2022.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  7. Udgivet
    Cohort profile: Health in Central Denmark (HICD) cohort-a register-based questionnaire survey on diabetes and related complications in the Central Denmark Region. / Bjerg, Lasse; Dalsgaard, Else Marie; Norman, Kasper et al.
    I: BMJ Open, Bind 12, Nr. 7, e060410, 07.2022.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  8. 2021
  9. Udgivet
    r-cubed: Guiding the overwhelmed scientist from random wrangling to Reproducible Research in R. / Johnston, Luke; Juel, Helene Bæk; Lengger, Betinna et al.
    I: The Journal of Open Source Education, Bind 4, Nr. 44, 122, 10.2021.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review