Projekter pr. år
Fingeraftryk
- 5 Lignende profiler
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Projekter
- 1 Igangværende
-
Infoodmation: Understanding media’s role in consumer’s food behaviour
Pedersen, S. (PI), Grunert, K. G. (Deltager), Both, A. D. (Deltager) & Mouritzen, S. L. T. (Deltager)
01/01/2025 → 31/12/2027
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Making Sense of Retail Brands in Omnichannel Environments: A Narrative Exploration
Both, A. D., 2024, Aarhus: Aarhus University. 205 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling
Fil326 Downloads (Pure) -
Customer experiences in omnichannel retail environments: a thematic literature review
Both, A. D. & Steinmann, S., sep. 2023, I: International Review of Retail, Distribution and Consumer Research. 33, 5, s. 445-478 34 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Taking Stock of Omnichannel Retail Experience: Thematic Review and Research Agenda
Both, A. D. & Steinmann, S., maj 2023.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › peer review
-
Customer Experiences in Omnichannel Retail Environments: A Thematic Literature Review
Both, A. D. & Steinmann, S., nov. 2022.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
-
Omnichannel Customer Journeys–Fragments of a Never-Ending Story?
Both, A. D., Steinmann, S. & Chrysochou, P., 2022, Advances in National Brand and Private Label Marketing - 9th International Conference, 2022. Martínez-López, F. J., Gázquez-Abad, J. C. & Ieva, M. (red.). 9th udg. Springer, Cham, s. 31-38Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › peer review
-
Omnichannel Customer Journeys - Fragments of a Never-Ending Story?
Both, A. D. (Oplægsholder)
28 jun. 2022Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
9th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2022)
Both, A. D. (Deltager)
27 jun. 2022 → 28 jun. 2022Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference