Projekter pr. år
Personlig profil
Emneord
- Brugerdeltagelse i systemudvikling (participatory design)
- Design og systemudvikling
- Design som læring
- Designprocesser
- Fleksibilitet i design
- Forskningsmetode (feltarbejde, kvalitative og etnografiske metoder)
- Forståelig teknologi
- It i uddannelsessystemet
- It og læring
- It og videndeling
- It-pædagogik og -didaktik
- Kompetenceudvikling, kreativitet og innovation
- Læringsteorier
- Organisationsforandringer og it
- Systemudviklingsmetoder
- Teknologi med læringspotentiale
Fingeraftryk
- 1 Lignende profiler
-
Large Language Models i sprogfagene
Kjær, A. (Projektleder), Dalsgaard, C. (Deltager), Caviglia, F. (Deltager), Gislev Kjærsgaard, T. (Deltager), Bech, C. W. (Deltager) & Thestrup, K. (Deltager)
01/09/2023 → 19/12/2025
Projekter: Projekt › Andet
-
Redesign af Master i Digital Innovation (MIDI)
Kjær, A. (Projektleder), Thestrup, K. (Deltager), Dalsgaard, C. (Deltager), Caviglia, F. (Deltager) & Robinson, S. (Deltager)
Projekter: Projekt › Andet
-
EMBED: European Maturity model for Blended EDucation
Dalsgaard, C. (Deltager) & Kjær, A. (Deltager)
01/09/2017 → 31/08/2020
Projekter: Projekt › Forskning
-
ARMENQA: Implementation of National and Sectorial Qualifications Frameworks in Armenia
Masoumi, D. (Deltager), Kjær, A. (Kontaktperson) & Keiding, T. B. (Deltager)
28/03/2013 → 28/02/2017
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Building OOC layers on top of existing courses
Bang, J., Dalsgaard, C., Kjær, A. & Donovan, M. M. O., jun. 2016, MOOCs in Europe: Overview of papers representing a collective European response on MOOCs as presented during the HOME conference in Rome November 2015. Jansen, D. & Konings, L. (red.). European Association of Distance Teaching Universities (EADTU), s. 9-13 5 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › peer review
Åben adgangFil496 Downloads (Pure) -
MOOCs in higher education - opportunities and threats: or how small can a learning unit be in university degree programmes?
Bang, J., Dalsgaard, C., Kjær, A. & Donovan, M. M. O., 2016, Conference proceedings of the online, open and flexible higher education conference: enhancing european higher education; “Opportunities and impact of new modes of teaching". European Association of Distance Teaching Universities (EADTU), s. 543-553Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › peer review
Åben adgang -
Opening up education - some pedagogical considerations
Bang, J., Dalsgaard, C., Kjær, A. & Donovan, M. M. O., jun. 2016, MOOCs in Europe: overview of papers representing a collective European response on MOOCs as presented during the HOME conference in Rome November 2015. Jansen, D. & Konings, L. (red.). European Association of Distance Teaching Universities (EADTU), s. 122-127 6 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › peer review
Åben adgangFil2384 Downloads (Pure) -
MOOCs without the M: Open Online Courses as an educational strategy for Opening up Education in smaller language areas
Bang, J., Dalsgaard, C., Kjær, A. & Donovan, M. M. O., 2015, The Online, Open and Flexible Higher Education Conference. Hagen: EADTU, s. 39-55 17 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › peer review
Åben adgang -
Opening up education the Danish way: Considerations based on the redesign of a Master programme in ICT-based Educational Design
Bang, J., Dalsgaard, C., Kjær, A. & Donovan, M. M. O., 2014. 16 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
Åben adgangFil497 Downloads (Pure)
-
Videnskabsministeriet
Kjær, A. (Medlem)
1 maj 2007 → …Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Medlem af udvalg, råd og nævn
-
Dansk Gymnasium/HF/VUC/Erhvervsskole
Kjær, A. (Medlem)
1 jan. 2007 → …Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Medlem af bestyrelse og direktion