Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 45 ud af 45Pr. side: 100
  1. Østergaard, Peder

    Forbrugeradfærd (Loyalitets- og tilfredshedsundersøgelser), Forskningsorganisering (Undersøgelsesdesign), Markedsføring og strategi i øvrigt (Loyalitets- og tilfredshedsundersøgelser), Performance (Målinger), Undervisning (Uddannelsesudvikling og -kvalitet)

    • Ulhøi, John Parm

      Bæredygtighed, Organisationsteori (Business Models, entrepreneurship, Environmental Management & CSR, Organizational Digitalization, Strategy, Technology and Innovation Management), Strategi (Business Models, Erhvervslivets forskning og innovation, Human Resource Management, Innovation Strategy, Virksomhedens sociale ansvar)

      • Thrane, Claus

        Entrepreneurship (Entrepreneurship education, New venture creation, New Venture Financing, Startsups), Entrepreneurship, Innovation

        • Thorstenson, Anders

          Corporate performance (Operations Management), Logistik, Operationsanalyse (Business Analytics), Performance (Logistics, Operations Management), Supply chain management (Lagerstyring, Operationsanalyse, Produktionsplanlægning og -styring, SCM, Supply chain management)

          • Søndergaard, Helle Alsted

            Innovation (Brugerdreven innovation, idea management, Innovationsledelse), Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsorienteret produktudvikling)

            • Sloth, Erik Kristian

              Forbrugeradfærd (Forbrug, samfund og marked, Forbrugerindsigt, Forbrugskultur, Forbrugsstudier), Innovation (Brugerdreven innovation), Kommunikation i organisationer (Kommunikationsstrategi), Markedsføring og strategi i øvrigt (Corporate Branding, Intergrated Market Communication, Tribal markedsføring), Strategi (Reklame, Strategisk planning), Virksomhedskommunikation (Virksomhedskommunikation)

              • Skou, Anita Krogsøe

                Forbrugeradfærd (Adfærdsdesign, Brugerdreven innovation), It og forretning (Digital Transformation, Digitalisering, Teknologiledelse), Mobile systemer og grænseflader (Brugervenlighed, UX), Strategi (Forretningsmodeller, Forretningsudvikling)

                • Rittenhofer, Iris

                  Globalisering (Globalisering og cross-cultural management, Globalisering og markedskommunikation, Hvad er globalisering - og hvad er ikke), Interkulturel kommunikation (Interkulturel kommunikation, Kulturel intelligent kommunikation), Interview (globalization from within, Post-postmodernism, Poststrukturalisme), Kultur og organisation (identitet og business design, international comparison), Ledelsesteori (cross-cultural management, gender in management, Trust and credibility), Medieindustri, Økologi (international comparison, Labeling, Økologisk tilgang, Økologiske fødevarer, Økologiske virksomheder)

                  • Pop, Madalina

                    Bæredygtighed, Forandringsprocesser, Organisationsteori (Organizational behavior), Organisationsudvikling (Strategy), Strategi (Ecosystem strategizing, Inter-organisational Strategizing, Open strategy, Public sector innovation, Smart Cities, Strategy as Practice)

                    • Peronard, Jean-Paul de Cros

                      Innovation (cirkulær økonomi, Inter-organisatoriske relationer, Kreativitet, Service netværk), Markedsføringsteori (Consumer behavior, Globalisering og cross-cultural management, International marketing, Services), Teorier om brug og interaktion (Design, Kulturelle aspekter af teknologi, velfærdsrobotter)

                      • Obel, Børge

                        Ledelsesteori (Ledelse), Organisationsteori (Organisationsteori), Organisationsudvikling (Organisationsdesign), Strategi (Organisations arkitektur, Strategi), Universitetspædagogik (Universitetsforhold)

                        • Nielsen, Anne Ellerup

                          Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Markedsføring og strategi i øvrigt, Markedskommunikation, Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate volunteering, CSR in SMEs, CSR in the supply chain, Strategic Communinication planning, Sustainability and consumption)

                          • Madsen, Erik Kloppenborg

                            Bæredygtighed (Marketing og bæredygtighed), Markedsføring og strategi i øvrigt (Adfærdsregulering, Forretningsetik, Marketing og bæredygtighed), Virksomhedens sociale ansvar (Forretningsetik, Virksomhedsetik og virksomheders samfundsansvar (CSR))

                            • Madsen, Henrik Sjøstedt

                              Forbrugeradfærd (Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugerforskning, Forbrugerkultur), Kvalitative metoder (Diskursanalyse), Markedsføring og strategi i øvrigt (Branding og brand management), Markedskommunikation (Integreret markedskommunikation, Markedskommunikation), Reklame (Reklame)

                              • Kjeldsen, John Ibsen

                                Corporate Governance (Virksomhedsudvikling), Entrepreneurship (Entrepreneurshipuddannelse,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Industriel markedsføring (Industriel markedsføring og -indkøb), Intrapreneurship (Intrapreneurship,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Kvinder på arbejdsmarkedet (Kvindelige iværksættere), Undervisning (Entrepreneurshipuddannelse)

                                • Juhl, Hans Jørn

                                  Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsanalyse), Performance (Performance management)

                                  • Johansen, Winni

                                    Forandringskommunikation (Forandringskommunikation, Forandringsledelse og forandringskommunikation, Rekrutteringskommunikation), Krisekommunikation (Krisekommunikation og kriseledelse), Kultur og organisation (Organisationskultur og intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Corporate Communication, Kommunikationsledelse og intern kommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt ( branding, Oplevelser som forretningsstrategi), Markedskommunikation (Corporate branding og omdømmeledelse, Markedskommunikation, Neo marketing, Oplevelseskommunikation)

                                    • Jensen, Birger Boutrup

                                      Forbrugeradfærd, Markedsføring og strategi i øvrigt (Forbrugeres prisviden før, under og efter køb af dagligvarer, Forbrugerforskning)

                                      • Jensen, Morten Berg

                                        Strategi (Diskrete valgmodeller, Varighedsanalyser)

                                        • Jakobsen, Morten

                                          Forvaltning og bureaukrati (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing), Human Resource Management (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger), International ledelse (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Performance (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Interne afregningspriser, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing, Økonomistyring), Supply chain management (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Økonomistyring (Interne afregningspriser, Økonomistyring, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder)

                                          • Holm, Anna B.

                                            Arbejde og arbejdspladser (e-Selection, Employer branding, Fastholdelse, Rekruttering, Talent acquisition, Udvælgelse, Webbaseret rekruttering), Medieindustri (Dagblader, Medievirksomheder), Strategi (Forretningsmodeller , Forretningsstrategi, Konkurencedygtige strategier)

                                            • Grunert, Klaus G

                                              Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Markedsføring og strategi i øvrigt, Sundhed (Fødevarer og sundhed)

                                              • Burcharth, Ana

                                                Entrepreneurship, Innovation, Strategi (Teknologistrategi), Teknologiledelse (Samspil mellem teknologi og organisationer)

                                                • Bechmann, Anja

                                                  Databeskyttelse, Internet (API research, digital footprints, Digital Humanities, identity and profiling, personal data, Privacy Issues, social media), Kvantitative metoder, Machine learning , Medieindustri (value creation), Mobile systemer og grænseflader (accessibility, interoperability, mobility, the ubiquitous internet)

                                                  • Andersen, Anne-Mette Sonne

                                                    Innovation (International knowledge management, Markedsorienteret produktudvikling, Produktudviklingsteams), Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsorienteret produktudvikling)

                                                    • Andersen, Sophie Esmann

                                                      Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)