Institut for Virksomhedsledelse

Sprog og kommunikation › Kommunikation › Ledelseskommunikation

Tilbage til søgning

1 - 4 ud af 4Pr. side: 100
  1. Asmuß, Birte

    Ledelseskommunikation, Human Resource Management (Medarbejdere, Medarbejderudviklingssamtaler, Medarbejderudviklingssamtaler og møder), Intern og ekstern kommunikation (Interpersonel kommunikation, Interpersonel kommunikation på arbejdspladsen), Kommunikation i organisationer, Strategisk kommunikation (Strategy-as-Practice), Virksomhedskommunikation (Workplace Interaction)

    • Johansen, Winni

      Ledelseskommunikation (Corporate Communication, Kommunikationsledelse og intern kommunikation), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation, Forandringsledelse og forandringskommunikation, Rekrutteringskommunikation), Krisekommunikation (Krisekommunikation og kriseledelse), Kultur og organisation (Organisationskultur og intern kommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt ( branding, Oplevelser som forretningsstrategi), Markedskommunikation (Corporate branding og omdømmeledelse, Markedskommunikation, Neo marketing, Oplevelseskommunikation)

      • Neergaard, Helle

        Ledelseskommunikation (Ledelseskommunikation), Corporate Governance (Vækst), Entrepreneurship (Netværk i forbindelse med entrepreneurship), Iværksætteri (Kvindelige iværksættere), Kvinder på arbejdsmarkedet (Kvindelige iværksættere, Netværk i forbindelse med entrepreneurship), Netværk (Netværk i forbindelse med entrepreneurship)

        • Nielsen, Anne Ellerup

          Ledelseskommunikation, Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Markedsføring og strategi i øvrigt, Markedskommunikation, Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate volunteering, CSR in SMEs, CSR in the supply chain, Strategic Communinication planning, Sustainability and consumption)