Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...
Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)
Entrepreneurship, Erhvervslivets forskning og innovation, Industriel markedsføring, Innovation, Innovationspolitik, Kompetenceudvikling, kreativitet og innovation, Markedsføring og strategi, Markedsføringsteori, Modernitet, Oplevelsesøkonomi, Organisations- og ledelsesteori, Videnskabsteori
Familie (Familibeslutninger og børns indflydelse, Forbrugeradfærd og fødevarer (food choice))
Forbrugeradfærd (Kundetilfredshed), Forvaltning og bureaukrati (Integreret rapportering, Performance management, Værdiansættelse af immaterielle aktiver), Human Resource Management (Medarbejdertilfredshed), Performance (Integreret rapportering, Performance management, Værdiansættelse af immaterielle aktiver)
Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Markedsføring og strategi i øvrigt, Sundhed (Fødevarer og sundhed)
Forbrugerret (Juridiske aspekter af handel med mobiltelefoner og pervasive computing: privacy, marketing, contracting and liability issues), Køberet (Køb af mobiltelefoner, Pervasive computing), Selskabsret (CISG, sammenlignende kontraktret)
Arbejde og arbejdspladser (e-Selection, Employer branding, Fastholdelse, Rekruttering, Talent acquisition, Udvælgelse, Webbaseret rekruttering), Medieindustri (Dagblader, Medievirksomheder), Strategi (Forretningsmodeller , Forretningsstrategi, Konkurencedygtige strategier)
Forvaltning og bureaukrati (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing), Human Resource Management (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger), International ledelse (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Performance (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Interne afregningspriser, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing, Økonomistyring), Supply chain management (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Økonomistyring (Interne afregningspriser, Økonomistyring, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder)
Forbrugeradfærd, Markedsføring og strategi i øvrigt (Forbrugeres prisviden før, under og efter køb af dagligvarer, Forbrugerforskning)
Corporate Governance (Virksomhedsudvikling), Entrepreneurship (Entrepreneurshipuddannelse,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Industriel markedsføring (Industriel markedsføring og -indkøb), Intrapreneurship (Intrapreneurship,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Kvinder på arbejdsmarkedet (Kvindelige iværksættere), Undervisning (Entrepreneurshipuddannelse)
Forbrugeradfærd (Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugerforskning, Forbrugerkultur), Kvalitative metoder (Diskursanalyse), Markedsføring og strategi i øvrigt (Branding og brand management), Markedskommunikation (Integreret markedskommunikation, Markedskommunikation), Reklame (Reklame)
Forvaltning og bureaukrati (Kvalitet i det offentlige, Målstyring), Performance (Budgettering, Økonomistyring), Sundhedssystemer (Hospitaler, Sundhedssektoren, Økonomistyring)
Antropologisk psykologi (det særligt menneskelige), Arbejds- og organisationspsykologi, Arbejds- og organisationspsykologi, Biologisk psykologi, Eksperimentel økonomi, Følelseslivets psykologi, Kognitionspsykologi, Kvalitative metoder, Psykofysiologi (hormoner, immunsystem etc.), Religion og kognition, Ritualer, Social sammenhængskraft, Socialpsykologi, Spilteori, Sundhedsøkonomi
Arbejdsbetingede sygdomme (Balance i arbejds- og familieliv, Ledelsesstile i den offentlig sektor, Stress, Sygefravær), Forvaltning og bureaukrati (Ledelsesstile i den offentlige sektor)
Corporate Governance (Vækst), Entrepreneurship (Netværk i forbindelse med entrepreneurship), Iværksætteri (Kvindelige iværksættere), Kvinder på arbejdsmarkedet (Kvindelige iværksættere, Netværk i forbindelse med entrepreneurship), Ledelseskommunikation (Ledelseskommunikation), Netværk (Netværk i forbindelse med entrepreneurship)
Arbejde og arbejdspladser (Globalisering og medarbejderindflydelse), Forandringskommunikation (Organisationsaspekter ved service management, Organisationsændring og -udvikling, Organisationsændringsmodeller og -deltagelse, Strategi og organisationsændringer i offentlige organisationer - herunder det offentlige sundhedsvæsen), Forvaltning og bureaukrati (Organisationsaspekter ved service management, Strategi og organisationsændringer i offentlige organisationer - herunder det offentlige sundhedsvæsen), Globalisering (Globalisering og medarbejderindflydelse, Kontrol af udenlandske datterselskaber), Organisationsforandringer og it (Organisationsaspekter ved ny informationsteknologi), Organisationsudvikling (Globalisering og medarbejderindflydelse, Kontrol af udenlandske datterselskaber, Organisationsaspekter ved ny informationsteknologi, Organisationsaspekter ved service management, Organisationsændring og -udvikling, Organisationsændringsmodeller og -deltagelse, Strategi og organisationsændringer i offentlige organisationer - herunder det offentlige sundhedsvæsen)
Medier, Organisation i øvrigt, Regnskabsvæsen i øvrigt, Virksomhedens sociale ansvar (CSR & legitimacy, CSR & reputation)
Globalisering (Globalisering og cross-cultural management, Globalisering og markedskommunikation, Hvad er globalisering - og hvad er ikke), Interkulturel kommunikation (Interkulturel kommunikation, Kulturel intelligent kommunikation), Interview (globalization from within, Post-postmodernism, Poststrukturalisme), Kultur og organisation (identitet og business design, international comparison), Ledelsesteori (cross-cultural management, gender in management, Trust and credibility), Medieindustri, Økologi (international comparison, Labeling, Økologisk tilgang, Økologiske fødevarer, Økologiske virksomheder)
Bæredygtighed (Energispareadfærd, Genanvendelse, Transportvalg), Forbrugeradfærd, Miljømærkning (Miljømærkning), Økologi (Økologiske fødevarer)
Forvaltning og bureaukrati (public administration, Public management), Organisation, Organisationsteori