Institut for Virksomhedsledelse

Natur og teknologi › Samfund, teknologi og videnskab › Oplevelsesøkonomi

Tilbage til søgning

1 - 3 ud af 3Pr. side: 100
  1. Andersen, Sophie Esmann

    Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)

    • Nielsen, Anne Ellerup

      Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Markedsføring og strategi i øvrigt, Markedskommunikation, Virksomhedens sociale ansvar (Corporate volunteering, CSR in SMEs, CSR in the supply chain, Strategic Communinication planning, Sustainability and consumption)