Aarhus Universitets segl

Erhverv og økonomi › Organisation og ledelse › Krisekommunikation

Tilbage til søgning

1 - 2 ud af 2Pr. side: 100
  1. Frandsen, Finn

    Krisekommunikation (Kriseledelse, Risikokommunikation, Risikoledelse), Ledelsesteori (Inter-organisatoriske relationer, Intermediaries, Stakeholder Management), Organisationsteori (Ekstra kommunikation, Meta-organisationer), Organisationsudvikling (Institutionalisering af strategisk kommunikation i private og offentlige organisationer), Virksomhedskommunikation (Corporate communication, Organizational communication, Public relations, Strategisk kommunikation)

    • Johansen, Winni

      Krisekommunikation (Krisekommunikation og kriseledelse), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation, Forandringsledelse og forandringskommunikation, Rekrutteringskommunikation), Kultur og organisation (Organisationskultur og intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Corporate Communication, Kommunikationsledelse og intern kommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt ( branding, Oplevelser som forretningsstrategi), Markedskommunikation (Corporate branding og omdømmeledelse, Markedskommunikation, Neo marketing, Oplevelseskommunikation)