Innovation, Entrepreneurship, Erhvervslivets forskning og innovation, Industriel markedsføring, Innovationspolitik, Kompetenceudvikling, kreativitet og innovation, Markedsføring og strategi, Markedsføringsteori, Modernitet, Oplevelsesøkonomi, Organisations- og ledelsesteori, Videnskabsteori
Innovation, Entrepreneurship, Strategi (Teknologistrategi), Teknologiledelse (Samspil mellem teknologi og organisationer)
Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Markedsføring og strategi i øvrigt, Sundhed (Fødevarer og sundhed)
Innovation, Human Resource Management (Effekterne af rutinisering af forskellige processer, Hvad er rutiner?, Hvorfor har vi brug for rutiner?, Hvorfor vi risikerer at blive fastlåst i vore rutiner (ubeslutsomhed, passivitet, modvilje over for ændringer)), Iværksætteri (Hvordan finansierer man "New Venture", Hvordan udarbejdes en virksomhedsplan, Hvordan vurderes nye muligheder), Organisationsteori
Innovation (Brugerdrevet innovation, Idea management, Innovatoinsledelse, User innovation), Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsorienteret produktudvikling)
Innovation, Entrepreneurship (Entrepreneurship education, New venture creation, New Venture Financing, Startsups), Entrepreneurship
Innovation (Netværk og innovation, Netværksledelse som nøglen til videndeling og innovation), Netværk (Ledelse af netværk, Netværk og innovation, Netværk og videndeling, Netværksanalyse, Netværksorganisationer, Organisatorisk netværksanalyse, Social network analysis, Uformelle netværk), Organisationsudvikling (Netværksorganisationer)