Institut for Virksomhedsledelse

Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi › Strategi

Tilbage til søgning

1 - 9 ud af 9Pr. side: 100
  1. Burcharth, Ana

    Strategi (Teknologistrategi), Entrepreneurship, Innovation, Teknologiledelse (Samspil mellem teknologi og organisationer)

    • Holm, Anna B.

      Strategi (Forretningsmodeller , Forretningsstrategi, Konkurencedygtige strategier), Arbejde og arbejdspladser (e-Selection, Employer branding, Fastholdelse, Rekruttering, Talent acquisition, Udvælgelse, Webbaseret rekruttering), Medieindustri (Dagblader, Medievirksomheder)

      • Obel, Børge

        Strategi (Organisations arkitektur, Strategi), Ledelsesteori (Ledelse), Organisationsteori (Organisationsteori), Organisationsudvikling (Organisationsdesign), Universitetspædagogik (Universitetsforhold)

        • Sloth, Erik Kristian

          Strategi (Reklame, Strategisk planning), Forbrugeradfærd (Forbrug, samfund og marked, Forbrugerindsigt, Forbrugskultur, Forbrugsstudier), Innovation (Brugerdreven innovation), Kommunikation i organisationer (Kommunikationsstrategi), Markedsføring og strategi i øvrigt (Corporate Branding, Intergrated Market Communication, Tribal markedsføring), Virksomhedskommunikation (Virksomhedskommunikation)

          • Ulhøi, John Parm

            Strategi (Business Models, Erhvervslivets forskning og innovation, Human Resource Management, Innovation Strategy, Virksomhedens sociale ansvar), Bæredygtighed, Organisationsteori (Business Models, entrepreneurship, Environmental Management & CSR, Organizational Digitalization, Strategy, Technology and Innovation Management)