Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi › Medieindustri

Tilbage til søgning

1 - 3 ud af 3Pr. side: 100
  1. Holm, Anna B.

    Medieindustri (Dagblader, Medievirksomheder), Arbejde og arbejdspladser (e-Selection, Employer branding, Fastholdelse, Rekruttering, Talent acquisition, Udvælgelse, Webbaseret rekruttering), Strategi (Forretningsmodeller , Forretningsstrategi, Konkurencedygtige strategier)

    • Rittenhofer, Iris

      Medieindustri, Globalisering (Globalisering og cross-cultural management, Globalisering og markedskommunikation, Hvad er globalisering - og hvad er ikke), Interkulturel kommunikation (Interkulturel kommunikation, Kulturel intelligent kommunikation), Interview (globalization from within, Post-postmodernism, Poststrukturalisme), Kultur og organisation (identitet og business design, international comparison), Ledelsesteori (cross-cultural management, gender in management, Trust and credibility), Økologi (international comparison, Labeling, Økologisk tilgang, Økologiske fødevarer, Økologiske virksomheder)