Aarhus Universitets segl

Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 21 ud af 21Pr. side: 100
  1. Andersen, Sophie Esmann

    Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)

    • Burcharth, Ana

      Entrepreneurship, Innovation, Strategi (Teknologistrategi), Teknologiledelse (Samspil mellem teknologi og organisationer)

      • Grunert, Klaus G

        Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Markedsføring og strategi i øvrigt, Sundhed (Fødevarer og sundhed)

        • Holm, Anna B.

          Arbejde og arbejdspladser (e-Selection, Employer branding, Fastholdelse, Rekruttering, Talent acquisition, Udvælgelse, Webbaseret rekruttering), Medieindustri (Dagblader, Medievirksomheder), Strategi (Forretningsmodeller , Forretningsstrategi, Konkurencedygtige strategier)

          • Jakobsen, Morten

            Forvaltning og bureaukrati (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing), Human Resource Management (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger), International ledelse (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Performance (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Interne afregningspriser, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing, Økonomistyring), Supply chain management (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Økonomistyring (Interne afregningspriser, Økonomistyring, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder)

            • Jensen, Birger Boutrup

              Forbrugeradfærd, Markedsføring og strategi i øvrigt (Forbrugeres prisviden før, under og efter køb af dagligvarer, Forbrugerforskning)

              • Johansen, Winni

                Forandringskommunikation (Forandringskommunikation, Forandringsledelse og forandringskommunikation, Rekrutteringskommunikation), Krisekommunikation (Krisekommunikation og kriseledelse), Kultur og organisation (Organisationskultur og intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Corporate Communication, Kommunikationsledelse og intern kommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt ( branding, Oplevelser som forretningsstrategi), Markedskommunikation (Corporate branding og omdømmeledelse, Markedskommunikation, Neo marketing, Oplevelseskommunikation)

                • Kjeldsen, John Ibsen

                  Corporate Governance (Virksomhedsudvikling), Entrepreneurship (Entrepreneurshipuddannelse,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Industriel markedsføring (Industriel markedsføring og -indkøb), Intrapreneurship (Intrapreneurship,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Kvinder på arbejdsmarkedet (Kvindelige iværksættere), Undervisning (Entrepreneurshipuddannelse)

                  • Madsen, Erik Kloppenborg

                    Bæredygtighed (Marketing og bæredygtighed), Markedsføring og strategi i øvrigt (Adfærdsregulering, Forretningsetik, Marketing og bæredygtighed), Virksomhedens sociale ansvar (Forretningsetik, Virksomhedsetik og virksomheders samfundsansvar (CSR))

                    • Nielsen, Anne Ellerup

                      Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Markedsføring og strategi i øvrigt, Markedskommunikation, Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate volunteering, CSR in SMEs, CSR in the supply chain, Strategic Communinication planning, Sustainability and consumption)

                      • Obel, Børge

                        Ledelsesteori (Ledelse), Organisationsteori (Organisationsteori), Organisationsudvikling (Organisationsdesign), Strategi (Organisations arkitektur, Strategi), Universitetspædagogik (Universitetsforhold)

                        • Søndergaard, Helle Alsted

                          Innovation (Brugerdrevet innovation, Idea management, Innovatoinsledelse, User innovation), Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsorienteret produktudvikling)

                          • Thrane, Claus

                            Entrepreneurship (Entrepreneurship education, New venture creation, New Venture Financing, Startsups), Entrepreneurship, Innovation

                            • Ulhøi, John Parm

                              Bæredygtighed, Organisationsteori (Business Models, entrepreneurship, Environmental Management & CSR, Organizational Digitalization, Strategy, Technology and Innovation Management), Strategi (Business Models, Erhvervslivets forskning og innovation, Human Resource Management, Innovation Strategy, Virksomhedens sociale ansvar)