Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...
Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)
Erhvervslivets forskning og innovation (Financial innovation and market organisation), Kina (Chinese markets and economic institutions), Kommunikationsteori (Mass media and communication), Risikovillig kapital (Risk and uncertainty)
Human Resource Management (Medarbejdere, Medarbejderudviklingssamtaler, Medarbejderudviklingssamtaler og møder), Intern og ekstern kommunikation (Interpersonel kommunikation, Interpersonel kommunikation på arbejdspladsen), Kommunikation i organisationer, Strategisk kommunikation (Strategy-as-Practice)
Entrepreneurship, Erhvervslivets forskning og innovation, Industriel markedsføring, Innovation, Innovationspolitik, Kompetenceudvikling, kreativitet og innovation, Markedsføring og strategi, Markedsføringsteori, Modernitet, Oplevelsesøkonomi, Organisations- og ledelsesteori, Videnskabsteori
Entrepreneurship, Innovation, Strategi (Teknologistrategi), Teknologiledelse (Samspil mellem teknologi og organisationer)
Forandringsprocesser, Organisation i øvrigt, Organisationsteori, Organisationsudvikling (Organisations design)
Detailhandel (Detailhandlens egne mærker, Fødevaredetailhandel, Samarbejde mellem detailkæder og leverandører), Globalisering (Globalisering og medarbejderindflydelse i fødevareindustrien)
Forbrugeradfærd (Kundetilfredshed), Forvaltning og bureaukrati (Integreret rapportering, Performance management, Værdiansættelse af immaterielle aktiver), Human Resource Management (Medarbejdertilfredshed), Performance (Integreret rapportering, Performance management, Værdiansættelse af immaterielle aktiver)
Krisekommunikation (Kriseledelse, Risikokommunikation, Risikoledelse), Ledelsesteori (Inter-organisatoriske relationer, Intermediaries, Stakeholder Management), Organisationsteori (Ekstra kommunikation, Meta-organisationer), Organisationsudvikling (Institutionalisering af strategisk kommunikation i private og offentlige organisationer), Virksomhedskommunikation (Corporate communication, Organizational communication, Public relations, Strategisk kommunikation)
Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Markedsføring og strategi i øvrigt, Sundhed (Fødevarer og sundhed)
Arbejde og arbejdspladser (e-Selection, Employer branding, Fastholdelse, Rekruttering, Talent acquisition, Udvælgelse, Webbaseret rekruttering), Medieindustri (Dagblader, Medievirksomheder), Strategi (Forretningsmodeller , Forretningsstrategi, Konkurencedygtige strategier)
Forvaltning og bureaukrati (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing), Human Resource Management (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger), International ledelse (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Performance (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Interne afregningspriser, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing, Økonomistyring), Supply chain management (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Økonomistyring (Interne afregningspriser, Økonomistyring, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder)
Forbrugeradfærd, Markedsføring og strategi i øvrigt (Forbrugeres prisviden før, under og efter køb af dagligvarer, Forbrugerforskning)
Forandringskommunikation (Forandringskommunikation, Forandringsledelse og forandringskommunikation, Rekrutteringskommunikation), Krisekommunikation (Krisekommunikation og kriseledelse), Kultur og organisation (Organisationskultur og intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Corporate Communication, Kommunikationsledelse og intern kommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt ( branding, Oplevelser som forretningsstrategi), Markedskommunikation (Corporate branding og omdømmeledelse, Markedskommunikation, Neo marketing, Oplevelseskommunikation)
Arbejdspraksis og anvendelse af it (Corporate Social Responsibility og internettet, Internetstudier, Knowledge management), Erhvervsregulering, Projektledelse (Projektledelse), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate Social Responsibility og internettet)
Human Resource Management (Effekterne af rutinisering af forskellige processer, Hvad er rutiner?, Hvorfor har vi brug for rutiner?, Hvorfor vi risikerer at blive fastlåst i vore rutiner (ubeslutsomhed, passivitet, modvilje over for ændringer)), Innovation, Iværksætteri (Hvordan finansierer man "New Venture", Hvordan udarbejdes en virksomhedsplan, Hvordan vurderes nye muligheder), Organisationsteori
Corporate Governance (Virksomhedsudvikling), Entrepreneurship (Entrepreneurshipuddannelse,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Industriel markedsføring (Industriel markedsføring og -indkøb), Intrapreneurship (Intrapreneurship,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Kvinder på arbejdsmarkedet (Kvindelige iværksættere), Undervisning (Entrepreneurshipuddannelse)
Forandringsprocesser (Udvikling af organisation som socialt felt), Human Resource Management (Det sociale mulighedsrum i organisationer), Innovation (Værktøjer til konflikthåndtering i organisationer), Krisekommunikation (Konflikthåndtering i organisationer), Organisationsudvikling (Organisationens interne diskurser, Udvikling af organisation som socialt og diskursivt felt)
Bæredygtighed (Marketing og bæredygtighed), Markedsføring og strategi i øvrigt (Adfærdsregulering, Forretningsetik, Marketing og bæredygtighed), Virksomhedens sociale ansvar (Forretningsetik, Virksomhedsetik og virksomheders samfundsansvar (CSR))
Forvaltning og bureaukrati (Kvalitet i det offentlige, Målstyring), Performance (Budgettering, Økonomistyring), Sundhedssystemer (Hospitaler, Sundhedssektoren, Økonomistyring)
Antropologisk psykologi (det særligt menneskelige), Arbejds- og organisationspsykologi, Arbejds- og organisationspsykologi, Eksperimentel økonomi, Følelseslivets psykologi, Kognitionspsykologi, Kultur og organisation, Kvalitative metoder, Kvantitative metoder, Psykofysiologi (hormoner, immunsystem etc.), Religion og kognition, Ritualer, Social sammenhængskraft, Socialpsykologi, Spilteori, Sundhedsøkonomi
Corporate Governance (Vækst), Entrepreneurship (Netværk i forbindelse med entrepreneurship), Iværksætteri (Kvindelige iværksættere), Kvinder på arbejdsmarkedet (Kvindelige iværksættere, Netværk i forbindelse med entrepreneurship), Ledelseskommunikation (Ledelseskommunikation), Netværk (Netværk i forbindelse med entrepreneurship)
Bolig (Andelsboligforening), Corporate Governance (Corporate governance), Selskabsret (Små og Mellemstore Virksomheder - SMV)
Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Markedsføring og strategi i øvrigt, Markedskommunikation, Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate volunteering, CSR in SMEs, CSR in the supply chain, Strategic Communinication planning, Sustainability and consumption)
Arbejde og arbejdspladser (Globalisering og medarbejderindflydelse), Forandringskommunikation (Organisationsaspekter ved service management, Organisationsændring og -udvikling, Organisationsændringsmodeller og -deltagelse, Strategi og organisationsændringer i offentlige organisationer - herunder det offentlige sundhedsvæsen), Forvaltning og bureaukrati (Organisationsaspekter ved service management, Strategi og organisationsændringer i offentlige organisationer - herunder det offentlige sundhedsvæsen), Globalisering (Globalisering og medarbejderindflydelse, Kontrol af udenlandske datterselskaber), Organisationsforandringer og it (Organisationsaspekter ved ny informationsteknologi), Organisationsudvikling (Globalisering og medarbejderindflydelse, Kontrol af udenlandske datterselskaber, Organisationsaspekter ved ny informationsteknologi, Organisationsaspekter ved service management, Organisationsændring og -udvikling, Organisationsændringsmodeller og -deltagelse, Strategi og organisationsændringer i offentlige organisationer - herunder det offentlige sundhedsvæsen)
Ledelsesteori (Ledelse), Organisationsteori (Organisationsteori), Organisationsudvikling (Organisationsdesign), Strategi (Organisations arkitektur, Strategi), Universitetspædagogik (Universitetsforhold)
Medier, Organisation i øvrigt, Regnskabsvæsen i øvrigt, Virksomhedens sociale ansvar (CSR & legitimacy, CSR & reputation)
Performance (Strategiprocesser: Hvordan virksomheder udvikler og gennemfører effektive strategier)
Innovation (Brugerdrevet innovation, Idea management, Innovatoinsledelse, User innovation), Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsorienteret produktudvikling)
Organisation i øvrigt (Deltagerobservationer, Disruption, Human Resource management, Interviewteknik, Kvalitative metoder, Ledelsesteori, Netværk, Organisations design, Organisationsforandringer, organisationsteori, strategi, strategiske alliancer, Virksomheders omgivelser, Virksomheders Omgivelser, Virksomheders struktur, Virksomheders teknologi, Virksomheders udviklingsforløb, Virksomhedskultur og værdigrundlag)
Intern og ekstern kommunikation (Ledelseskommunikation, Strategisk kommunikation), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate Social Responsibility branding, Strategisk Corporate Social Responsibility kommunikation, Strategisk kommunikation , Strategy-as-Practice)
Entrepreneurship (Entrepreneurship education, New venture creation, New Venture Financing, Startsups), Entrepreneurship, Innovation
Bæredygtighed (Energispareadfærd, Genanvendelse, Transportvalg), Forbrugeradfærd, Miljømærkning (Miljømærkning), Økologi (Økologiske fødevarer)
Bæredygtighed, Organisationsteori (Business Models, entrepreneurship, Environmental Management & CSR, Organizational Digitalization, Strategy, Technology and Innovation Management), Strategi (Business Models, Erhvervslivets forskning og innovation, Human Resource Management, Innovation Strategy, Virksomhedens sociale ansvar)
Forvaltning og bureaukrati (public administration, Public management), Organisation, Organisationsteori
Innovation (Netværk og innovation, Netværksledelse som nøglen til videndeling og innovation), Netværk (Ledelse af netværk, Netværk og innovation, Netværk og videndeling, Netværksanalyse, Netværksorganisationer, Organisatorisk netværksanalyse, Social network analysis, Uformelle netværk), Organisationsudvikling (Netværksorganisationer)