Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 9 ud af 9Pr. side: 100
  1. Jensen, Morten Berg

    Strategi (Diskrete valgmodeller, Varighedsanalyser)

    • Juhl, Hans Jørn

      Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsanalyse), Performance (Performance management)

      • Poulsen, Stine Munk

        Kommunerne (Contracting, Mixed service delivery), Ledelsesteori (Plural forms of governance), Strategi

        • Thorstenson, Anders

          Corporate performance (Operations Management), Logistik, Operationsanalyse (Business Analytics), Performance (Logistics, Operations Management), Supply chain management (Lagerstyring, Operationsanalyse, Produktionsplanlægning og -styring, SCM, Supply chain management)

          • Østergaard, Peder

            Forbrugeradfærd (Loyalitets- og tilfredshedsundersøgelser), Forskningsorganisering (Undersøgelsesdesign), Markedsføring og strategi i øvrigt (Loyalitets- og tilfredshedsundersøgelser), Performance (Målinger), Undervisning (Uddannelsesudvikling og -kvalitet)