Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi › Medieindustri

Tilbage til søgning

1 - 2 ud af 2Pr. side: 100
  1. Bechmann, Anja

    Medieindustri (value creation), Databeskyttelse, Internet (API research, digital footprints, Digital Humanities, identity and profiling, personal data, Privacy Issues, social media), Kvantitative metoder, Machine learning , Mobile systemer og grænseflader (accessibility, interoperability, mobility, the ubiquitous internet)

    • Lieberoth, Andreas

      Medieindustri, Computerspil (gamification, motivation, psykologiske effekter), Forbrugeradfærd (adfærdsændring, bæredygtig adfærd, populærvidenskab), Neuropsykologi (Fantasi, Læring, Neuromyter), Pædagogisk psykologi (læring igennem medier, uformel læring), Samfundsvidenskabelig videnskabsteori (Open science, Videnskab i medierne), Socialpsykologi (holdninger og adfærd, sociale medier), Videnskabs- og teknologistudier (mediepsykologi)

      4676 / i33