Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 2 ud af 2Pr. side: 100
  1. Bechmann, Anja

    Databeskyttelse, Internet (API research, digital footprints, Digital Humanities, identity and profiling, personal data, Privacy Issues, social media), Kvantitative metoder, Machine learning , Medieindustri (value creation), Mobile systemer og grænseflader (accessibility, interoperability, mobility, the ubiquitous internet)

    • Lieberoth, Andreas

      Computerspil (gamification, motivation, psykologiske effekter), Forbrugeradfærd (adfærdsændring, bæredygtig adfærd, populærvidenskab), Medieindustri, Neuropsykologi (Fantasi, Læring, Neuromyter), Pædagogisk psykologi (læring igennem medier, uformel læring), Samfundsvidenskabelig videnskabsteori (Open science, Videnskab i medierne), Socialpsykologi (holdninger og adfærd, sociale medier), Videnskabs- og teknologistudier (mediepsykologi)

      4676 / i33