Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Kunst, kultur og medier › Computerspil, digital kunst og kultur

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 14 ud af 14Pr. side: 100
  1. Brynskov, Martin

    Computerspil, digital kunst og kultur, Augmented reality (mediefacader, Medier i byrum, mobil-programmer), Brugerdeltagelse i systemudvikling (participatory design) (design med børn), Digitale medier, Digitale og fysiske rum (Nye interaktionsteknologier, Social interaktion), Globalisering, teknologi (Hyperlokale nyheder), Interaktionsdesign (nye interaktionsteknologier), Interaktionsformer (Interaktion i byrum, iPhone, mobil-økologi, nye interaktionsformer), Interaktive rum, bygninger og byrum (interaktive mediefacader), It i byrummet, Køn og teknologi (børn og mobiler, børne-popkultur, Facebook, sociale medier, tweens), Mobile systemer og grænseflader (Asien, digital leg, Japan, Keitai, mobil-spil, Sydkorea), Modeldrevet systemudvikling (digitale habitater, tværfaglige modeller til design), Modeller og logik for interaktive systemer, Pervasive computing interaktion (børn, leg og spil), Robotter (børn og teknologi), Spatial it (GPS, lokationsbaserede services, sociale rum), Teorier om brug og interaktion (computersemiotik)

    • Witzke, Anne Sophie

      Digital kultur, netkultur, hackerkultur, softwarekultur, Digital kunst, netkunst, softwarekunst (Atmosfære, Bæredygtighed, klimaforandringer, Luft, Luftforurening, Økologi), Samtidskunst (Politisk kunst, Social kunst), Visuel kunst

      • Alexandra Instituttet A/S