Aarhus Universitets logo
English
Tilbage til søgning
Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...
Identitet, Kommunikationsteori (Offentlighedens kommunikation til borgerne, Sundhedskommunikation), Kvalitative metoder (diskursanalyse, diskursteori), Videnkommunikation (MIljørisici, Sundhedsrisici), Videnskabs- og teknologistudier (mistillid, tillid)
Engelsk som verdenssprog, Etnografi, Globalisering, Interkulturel kommunikation, Videnssystemer
Etnicitet, Flermedialitet/tværmedialitet, Kommunikation i organisationer, Magt og politik, Markedskommunikation, Reklame mv., Samfund og borger, Strategi, Strategisk kommunikation
Kulturkontakt (Fagmand-lægmand kommunikation (intralingval oversættelse)), Oversættelsesmetoder (Fagmand-lægmand kommunikation (intralingval oversættelse), Oversættere i samfundet), Oversættelsesteori (Oversættelsesteori), Semantik (betydningslære) (Leksikalsk semantik i et oversættelsesperspektiv)