Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Sprog og kommunikation › Kommunikation › Markedskommunikation

Tilbage til søgning

1 - 4 ud af 4Pr. side: 100
  1. Borkfelt, Sune

    Markedskommunikation (Kommunikationsetik, Persuasion), Anvendt etik og bioetik/miljøetik (Dyreetik), Imperier og kolonier, Kulturhistorie (Dyr i historien, Jagt, Slagterihistorie), Markedskommunikation (Kommunikationsetik, Persuasion), Reklame (Persuasion), Tekstteori og -analyse (Amerikansk litteratur, Britisk litteratur, Dyr i litteratur, Empati og litteratur, Kritiske dyrestudier, Kulturelle dyrestudier, Postkolonial litteratur, Postkolonial teori, diskurs- og kulturanalyse, Zookritik, Økokritik)

    • Johansen, Trine Susanne

      Markedskommunikation (Kommunikation, branding og fællesskaber), Narrativitet/storytelling (Organisationer og narrativitet), Organisationskommunikation (Organisationer og narrativitet), Organisationsudvikling (Identitetsformidling og -forhandling, Organisations- og virksomhedsidentitet), Strategisk kommunikation (Strategisk kommunikation), Virksomhedskommunikation (Kommunikation, branding og identitet)