Aarhus Universitets segl

Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi › Strategi

Tilbage til søgning

1 - 3 ud af 3Pr. side: 100
  1. Jakobsen, Emilie Mathilde

    Strategi (Forretningsmodeller, Forretningsudvikling), Erhvervslivets forskning og innovation (Markedsanalyse, Strategisk planning), Innovation og it (Digital Transformartion, Digitalisering), It og videndeling (Kommunikationsstrategi, Web communication)

    • Pop, Madalina

      Strategi (Ecosystem strategizing, Inter-organisational Strategizing, Open strategy, Public sector innovation, Smart Cities, Strategy as Practice), Bæredygtighed, Forandringsprocesser, Organisationsteori (Organizational behavior), Organisationsudvikling (Strategy)

      • Skou, Anita Krogsøe

        Strategi (Forretningsmodeller, Forretningsudvikling), Forbrugeradfærd (Adfærdsdesign, Brugerdreven innovation), It og forretning (Digital Transformation, Digitalisering, Teknologiledelse), Mobile systemer og grænseflader (Brugervenlighed, UX)