Projekter pr. år
-
Skrivedage for specialeskrivere
Heger, S. (Deltager) & Hvass, H. (Deltager)
03/03/2014 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
Undervisningsforløb til AU Educate
Hvass, H. (Deltager) & Heger, S. (Deltager)
01/01/2017 → 01/01/2019
Projekter: Projekt › Rådgivende projekt
-
Børn som Verdensborgere - dannelse og læring i en global og digital verden
Thestrup, K. (Projektleder) & Jessen, C. (Deltager)
01/04/2015 → 31/12/2015
Projekter: Projekt › Forskning
Fil
Publikation
-
Knowledge making practices as vehicles for teaching academic literacy
Kristiansen, B., nov. 2019, I: Journal of Learning Development in Higher Education. 15, November, 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
A Theory of Play Dynamics
Jessen, C. & Jessen, J. D., 2018, Games and Education: Designs in and for Learning. Arnseth, H. C., Hanghøj, T., Misfeldt, M., Henriksen, T. D., Selander, S. & Ramberg, R. (red.). Brill | Sense, s. 111-122 12 s.Bidragets oversatte titel :En teori om legedynamik Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Brugbar peer feedback: Instruktion og træning, før de studerende selv skal give og modtage
Hvass, H. & Heger, S., 2018, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 13, 25, s. 59-70 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
Aktiviteter
- 1 Foredrag og mundtlige bidrag
-
Faglig undervisning med læsning, skrivning og tale
Kristiansen, B. (Foredragsholder), Cozart, S. M. (Foredragsholder) & Søndergaard, S. B. (Foredragsholder)
15 maj 2020Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag