• Spring til hovednavigation
  • Spring til søgning
  • Spring til hovedindhold
Aarhus Universitet Forside Aarhus Universitet Logo
  • Hjælp og OSS
    • English
    • Dansk
  • Forside
  • Profiler
  • Forskningsenheder
  • Projekter
  • Publikation
  • Priser
  • Aktiviteter
  • Kurser
  • Presse/medier

Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier - Team for Didaktisk udvikling, Emdrup

  • Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier
  • Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier - Team for Didaktisk udvikling
  • E-mail[email protected]
  • Websidehttp://tdm.au.dk/om-centeret/organisation/teams/team-didaktisk-udvikling/, http://tdm.au.dk/om-centeret/organisation/teams/team-didaktisk-udvikling/
  • PostadresseVis på kort

    Tuborgvej 164

    2400 København NV

    Danmark

  • Vis
  • Projekter (8)
  • Publikation (28)
  • Aktiviteter (1)
  • Presse/medier (1)

Projekter

  • 1 Igangværende
  • 7 Afsluttet

Projekter pr. år

  • Skrivedage for specialeskrivere

    Heger, S. (Deltager) & Hvass, H. (Deltager)

    03/03/2014 → …

    Projekter: Projekt › Forskning

  • Undervisningsforløb til AU Educate

    Hvass, H. (Deltager) & Heger, S. (Deltager)

    01/01/2017 → 01/01/2019

    Projekter: Projekt › Rådgivende projekt

  • Børn som Verdensborgere - dannelse og læring i en global og digital verden

    Thestrup, K. (Projektleder) & Jessen, C. (Deltager)

    01/04/2015 → 31/12/2015

    Projekter: Projekt › Forskning

    Fil
Se alle 8 projekter

Publikation

  • 7 Tidsskriftartikel
  • 4 Bog
  • 4 Udgivelser på nettet - Net-publikation
  • 3 Bidrag til bog/antologi
  • Mere
    • 2 Antologi
    • 2 Konferencebidrag i proceedings
    • 2 Bidrag til avis - Avisartikel
    • 1 Rapport
    • 1 Bidrag til rapport
    • 1 Poster
    • 1 Working paper

Publikationer pr. år

Publikationer pr. år

  • Knowledge making practices as vehicles for teaching academic literacy

    Kristiansen, B., nov. 2019, I: Journal of Learning Development in Higher Education. 15, November, 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review

    Åben adgang
  • A Theory of Play Dynamics

    Bidragets oversatte titel: En teori om legedynamikJessen, C. & Jessen, J. D., 2018, Games and Education: Designs in and for Learning. Arnseth, H. C., Hanghøj, T., Misfeldt, M., Henriksen, T. D., Selander, S. & Ramberg, R. (red.). Brill | Sense, s. 111-122 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review

  • Brugbar peer feedback: Instruktion og træning, før de studerende selv skal give og modtage

    Hvass, H. & Heger, S., 2018, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 13, 25, s. 59-70 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review

    Åben adgang
Se alle 28 publikation

Aktiviteter

  • 1 Foredrag og mundtlige bidrag

Aktiviteter pr. år

  • Faglig undervisning med læsning, skrivning og tale

    Kristiansen, B. (Foredragsholder), Cozart, S. M. (Foredragsholder) & Søndergaard, S. B. (Foredragsholder)

    15 maj 2020

    Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag

Presse/medier

  • Børn skal være medskabere af deres egen fremtid

    Thestrup, K.

    11/08/2015

    1 element af Mediedækning

    Presse/medie

Aarhus Universitet Logo

Drevet af Pure, Scopus & Elsevier Fingerprint Engine™

Alt indhold på dette websted: Copyright © 2025 Aarhus Universitet, dets licensgivere og bidragydere. Alle rettigheder forbeholdes, herunder dem til tekst- og datamining, AI-træning og lignende teknologier. For alt Open Access indhold gælder de relevante licensbetingelser.

Vi bruger cookies til at hjælpe med at tilvejebringe og forbedre vores service og tilpasse indhold. Ved at fortsætte accepterer du brug af cookies

Log ind i Pure

Aarhus Universitet databeskyttelsespolitik

Om webtilgængelighed

Rapport sårbarhed

Kontakt os