Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Pædagogik, læring og filosofi › Læring, didaktik og uddannelse

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 15 ud af 15Pr. side: 100
  1. Christensen, Mette Krogh

    Læreprocesser (Samspillet mellem uddannelsesmiljø og individuel faglig udvikling, Talentudvikling), Læringsteorier (Sociale læringsteorier, Voksenpædagogik)

    • Gislev Kjærsgaard, Tom

      It og medier (Educational Technology, Media Ecologies), Undervisningsformer (Educational Design, Networked Learning, Online Learning, Pedagogical Patterns)

      • Lassesen, Berit

        Kognitionspsykologi (Læring, Læringsstrategier, Undervisning og læring i de videregående uddannelser, Universitetspædagogik), Kompetenceudvikling, kreativitet og innovation, Læringsteorier (Self-efficacy, Selvregulering, Student agency, Student approaches to Learn), Pædagogisk psykologi (Kvalitetssikring i de videregående uddannelser, Kvalitetsudvikling i de videregående uddannelser, Motivation og læring i de videregående uddannelser, Studie strategier i de videregående uddannelser, Undervisning og læring i de videregående uddannelser, Undervisningsevaluering, Undervisningsudvikling i de videregående uddannelser, Universitetspædagogik), Universitetspædagogik

        • Pedersen, Kamilla

          Didaktik (Clinical Teaching, Educational Anthropology, Simulation, Video Case Design, Virtual Patients), Psykopatologi (Diagnostisk Interview, Patient Narratives, Patient-Centredness)

          • Sloth, Sigurd Beier

            Efteruddannelse (Kirurgi, Laparoskopi, Læger, Simulation), Kirurgi (Laparoskopi, Simulation, simulationsteknikker), Kønsorganer (Gynækologi, Hysterektomi, Laparoskopi)

            • Wichmann-Hansen, Gitte

              Læringsteorier (Arbejdspladslæring, Læring i praktik), Pædagogisk psykologi (Forskningsvejledning, Specialevejledning, Vejledningsmetoder)