Projekter pr. år
Fingerprint
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Profiler
-
Lærke Fjelsted Alrøe
- AU Uddannelse - RSC, Team Aarhus - Pædagogisk psykologisk uddannelsesrådgiver
Person: TAP
-
Bertil Norman Andersen
- AU Uddannelse - RSC, Team for Læse-skrive vejledning, Aarhus - Specialkonsulent
Person: TAP
-
vet>edu: Transformative learning of student veterans in transition to education
Wieser, C. (PI), Pedersen, C. L. (Samarbejdspartner) & Nielsen, N. S. (Samarbejdspartner)
23/01/2023 → 01/05/2026
Projekter: Projekt › Forskning
-
-
Udvikling, gennemførsel og evaluering af en studiestøttende indsats for studerende med grønlandsk sproglig og kulturel baggrund i videregående uddannelse i Region Midt Afsluttende rapport for pilotprojekt til forbedring af grønlandske studerendes gennemførsel af videregående uddannelser i Danmark.
Kold, L. (PI)
01/01/2018 → 30/09/2019
Projekter: Projekt › Forskning
-
Corrigendum to “Partitioning of proteins and small molecular weight compounds from alfalfa juice during ultrafiltration” [Food Bioscience, (62), December 2024, 105044] (Food Bioscience (2024) 62, (S2212429224014743), (10.1016/j.fbio.2024.105044))
Tanambell, H., Danielsen, M., Freund, S., Nissen, S. H., Møller, A. H., Corredig, M. & Dalsgaard, T. K., feb. 2025, I: Food Bioscience. 64, 105994.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Kommentar/debat/letter to the editor › Forskning › peer review
-
The challenges of inclusion experienced by students with mental illness in universities: a comparative study between Denmark and Israel
Shor, R., Avshalom, S., Kappel, R. K., Lapidot, Y. & Keisar, V. S., 2024, I: International Journal of Inclusive Education. 28, 5, s. 629-641 13 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
How do technologies meet the needs of the writer with dyslexia? An examination of functions scaffolding the transcription and proofreading in text production aimed towards researchers and practitioners in education
Mossige, M., Arendal, E., Kongskov, L. & Svendsen, H. B., nov. 2023, I: Dyslexia. 29, 4, s. 408-425 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang2 Citationer (Scopus)
Aktiviteter
-
Testmuligheder for elever med andet modersmål end dansk
Bønnerup, K. H. (Foredragsholder)
21 nov. 2024Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Internationalisation at Aarhus University
Castrillon Watanabe, E. E. (Taler)
22 maj 2024Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus
-
Undersøgelse af Ordblindetesten blandt universitetsstuderende - en sammenligning af resultater fra Ordblindetesten med resultater fra supplerende testning
Bønnerup, K. H. (Foredragsholder)
23 nov. 2023Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
Priser
-
Forskningensdag, Århus Sygehus: Awarded for Best Poster
Carstensen, T. (Modtager), 29 okt. 2010
Pris: Priser, stipendier, udnævnelser
Presse/medier
-
Det gode gys: Derfor kan horrorfilm være gode for dit mentale helbred
15/10/2022
1 Mediebidrag
Presse/medie
-
-