Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...
Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)
Aktør-netværks-teori (ANT), Dannelsesfilosofi og dannelsesbegrebets idéhistorie, Feministisk teknologikritik, Historiefilosofi, Historiografi, Humanistisk videnskabsteori, Kulturhistorie, Medicinhistorie, Mentalitetshistorie, Naturvidenskabernes idé- og videnskabshistorie, Politisk økonomi og økonomikritik, Sygdomsopfattelser, Teknologihistorie, Videnskabs- og teknologihistorie, Videnskabs- og teknologistudier
Entrepreneurship, Erhvervslivets forskning og innovation, Industriel markedsføring, Innovation, Innovationspolitik, Kompetenceudvikling, kreativitet og innovation, Markedsføring og strategi, Markedsføringsteori, Modernitet, Oplevelsesøkonomi, Organisations- og ledelsesteori, Videnskabsteori
Aktør-netværks-teori (ANT), Arbejdspraksis og anvendelse af it, Computer-supported cooperative work, Deltagerobservation, Elektroniske patientjournaler, Etnografi, It i sundhedsvæsenet, Kvalitative metoder, Organisationer, Organisationsforandringer og it, Organisationsteori, Pervasive healthcare, Sociotekniske perspektiver på arbejde, ledelse og teknologi
Avantgarde, Civilisationskritik (fra Rousseau og frem), Demokrati og magt, Digital kunst, netkunst, softwarekunst, Digital litteratur, narration/storytelling, hypertekst, netlitteratur, Digital æstetik, Feministisk teknologikritik, Filosofisk æstetik, Ideologi og holdning, Køn og teknologi, Mediepolitik, Moderne æstetisk teori, Nyere fransk filosofi, Samtidskunst, Synsmaskiner, Teknologifilosofi og -historie, Visuel kultur, Æstetisk interaktion
Domain-specifikke sprog, Funktionel programmering, Global computing, Kompilere og fortolkere, Modeller og logik for interaktive systemer, Moderne logik, Objekt-orienterede programmeringssprog, Objekt-orienteret programmering, Partial-evaluering og normalisering, Programanalyse og -transformationer, Programmeringssprog og formelle modeller, Semantik af programmeringssprog, Softwareudviklingsværktøjer, Teknologi med læringspotentiale, Type-systemer, Undervisning i programmering og softwareudvikling, Videnskabsteori, Virtuelle/abstrakte maskiner, Værktøjer baseret på partiel evaluering
Identitet, Kommunikationsteori (Offentlighedens kommunikation til borgerne, Sundhedskommunikation), Kvalitative metoder (diskursanalyse, diskursteori), Videnkommunikation (MIljørisici, Sundhedsrisici), Videnskabs- og teknologistudier (mistillid, tillid)
Deltagerobservation, Etnografi, Flermedialitet/tværmedialitet, Hverdagsliv, Interaktionsdesign, Kvalitative metoder, Medieteori og -kritik, Oplevelsesøkonomi, Populærkultur, Receptionsanalyse/modtagerforskning, Receptionsanalyse/modtagerforskning, Teorier om brug og interaktion, Underholdning
Aktør-netværks-teori (ANT) (ANT i relation til musiksociologi og kulturanalyse), Kulturteori (Affekt, ANT, Assemblage, Praksisteori), Musikkultur (Genreteori, Lokalitet, globalisering- og lokaliseringprocesser (særligt hiphop), Mediering, materialitet, Musikalsk praksis/musik-som-praksis, Musiksociologi), Populærmusik (Musikindustri, Musikkritik, Pop, rock, hiphop og rapmusik, Radio, Streaming)
Computerspil (gamification, motivation, psykologiske effekter), Forbrugeradfærd (adfærdsændring, bæredygtig adfærd, populærvidenskab), Medieindustri, Neuropsykologi (Fantasi, Læring, Neuromyter), Pædagogisk psykologi (læring igennem medier, uformel læring), Samfundsvidenskabelig videnskabsteori (Open science, Videnskab i medierne), Socialpsykologi (holdninger og adfærd, sociale medier), Videnskabs- og teknologistudier (mediepsykologi)
Anvendt etik og bioetik/miljøetik (Digital etik), Feministisk teknologikritik (Aktivisme, Decolonialism, Digital Humanities, Digital learning, Posthumanisme, Queer-teori, Transformative Digital Humanities), Medier (Ansigtsgenkendelse, Biometrik, DNA, Komposit fotografi), Samtidskunst (Kunsten at forsvinde), Teknologihistorie (Antropometri, Biopolitik, Eugenik, Frenologi, Fysiognomik, Fysiognomisk renæssance), Tænkere (Adam Harvey, Alexander Galloway, Bernadette Wegenstein, Bernard Stiegler, Donna Haraway, Elizabeth Freeman, Emmanuel Lévinas, Eugene Thacker, Félix Guattari, Gilles Deleuze, Giorgio Agamben, Heather Dewey-Hagborg, Jack Halberstam, Jacques Rancière, Jenny Edkins, Joseph Pugliese, José Esteban Muñoz, Judith Butler, Kelly Gates, Lee Edelman, Lucy Hartley, Mark BN Hansen, Micha Cárdenas, Michel Foucault, Mikkel Bolt, Sandra Kemp, Sara Ahmed, Shoshana Magnet, Zach Blas), Visuel kultur (Kamuflage, Masker, Maskeringsforbud, Slør), Æstetik og kunst (Digital æstetik, Æstetisk analyse)
Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Markedsføring og strategi i øvrigt, Markedskommunikation, Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate volunteering, CSR in SMEs, CSR in the supply chain, Strategic Communinication planning, Sustainability and consumption)
Aktør-netværks-teori (ANT), De naturvidenskabelige fags didaktik og pædagogik, Forskning og samfund, Forskningsformidling, Klima og samfund, Naturvidenskabernes idé- og videnskabshistorie, Teknologietik, Teknologifilosofi, Teknologifilosofi og -historie, Teknologihistorie, Videnskabs- og teknologistudier, Videnskabsformidling og -kommunikation
Arbejdspraksis og anvendelse af it (Medier), Interkulturel kommunikation (Interkulturel markedskommunikation, Kultur i en dansk-tysk kontekst), Intern og ekstern kommunikation (Ekstern kommunikation, Integreret kommunikation, Medier), Markedskommunikation (Kampagner), Oplevelsesøkonomi (Oplevelsesmarketing)
Samfund, teknologi og videnskab (Philosophy of science), Arbejde, organisation og it (Sociotechnical practice and work), Humanioras og humanvidenskabernes idé- og videnskabshistorie, Kropsopfattelser (Velfærdsteknologi, telemedicin, patientbegreber), Menneskeopfattelser i andre videnskaber, Naturvidenskabernes idé- og videnskabshistorie, Teknologifilosofi og -historie (Postphenomenology)
Samfund, teknologi og videnskab, Adfærdspåvirkninger/-ændringer, Adfærdspåvirkninger/-ændringer, Aktør-netværks-teori (ANT), Forbrug og livsstil, Hverdagsliv, Klima og kultur, Klima og samfund, Materiel kultur, Miljøkommunikation, Miljøkommunikation, Naturressourcer, Sociale relationer, Socio-tekniske vurderinger og -institutioner, Tekstanalyse, Tekstanalyse, Videnskabs- og teknologistudier
Byhistorie, Byhistorie, Kulturhistorie, Modernitet, Naturressourcer (Vandets kulturhistorie), Teknologihistorie
Aktør-netværks-teori (ANT) (Post-ANT), Antropologi (Socialitet, Videnskabs- og teknologiantropologi), Antropologisk teorihistorie, Deltagerobservation, Etnografi, Interview, Japan (Japanantropologi), Komparative metoder, Kvalitative metoder, Videnskabs- og teknologistudier (Eksperimenter, Kunstig Intelligens, Sociale Robotter)