Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...
3D-strukturer af store molekyler, Bakterier, Elektroniske undervisningsmidler, Enzymer og kunstige enzymer, Mikrobielle processer og stofkredsløb, Nanovidenskab og nanoteknologi, RNA, Robotter (Automatiseret krystallisationsscreening), Røntgenkrystallografi, Strukturel analyse (Visualisering og sammenligning af proteinstrukturer), Undervisningsmål og -metoder
Augmented reality (mediefacader, Medier i byrum, mobil-programmer), Brugerdeltagelse i systemudvikling (participatory design) (design med børn), Computerspil, digital kunst og kultur, Digitale medier, Digitale og fysiske rum (Nye interaktionsteknologier, Social interaktion), Globalisering, teknologi (Hyperlokale nyheder), Interaktionsdesign (nye interaktionsteknologier), Interaktionsformer (Interaktion i byrum, iPhone, mobil-økologi, nye interaktionsformer), Interaktive rum, bygninger og byrum (interaktive mediefacader), It i byrummet, Køn og teknologi (børn og mobiler, børne-popkultur, Facebook, sociale medier, tweens), Mobile systemer og grænseflader (Asien, digital leg, Japan, Keitai, mobil-spil, Sydkorea), Modeldrevet systemudvikling (digitale habitater, tværfaglige modeller til design), Modeller og logik for interaktive systemer, Pervasive computing interaktion (børn, leg og spil), Robotter (børn og teknologi), Spatial it (GPS, lokationsbaserede services, sociale rum), Teorier om brug og interaktion (computersemiotik)
Arbejde, organisation og it, Brugerdeltagelse i systemudvikling (participatory design), Design og systemudvikling, Design som læring, Designprocesser, Eksperimentel systemudvikling, Forståelig teknologi, Interaktionsdesign, Interaktionsformer, It-baserede videnarbejdspladser, It-støtte til samarbejde, CSCW, Menneske-maskin-interaktion, Systemudviklingsmetoder, Teorier om brug og interaktion
Fagenes didaktik (Datalogisk didaktik,, It-didaktik), Modeldrevet systemudvikling, Objekt-orienterede programmeringssprog, Objekt-orienterede softwaresystemer, Objekt-orienteret analyse og design, Objekt-orienteret modellering, Objekt-orienteret programmering, Undervisning i programmering og softwareudvikling
Brugerdeltagelse i systemudvikling (participatory design), Eksperimentel systemudvikling, Forståelig teknologi, Interaktive rum, bygninger og byrum, It-støtte til samarbejde, CSCW, Objekt-orienteret programmering, Softwaresystemer for pervasive computing, Spatial it
Domain-specifikke sprog, Funktionel programmering, Global computing, Kompilere og fortolkere, Modeller og logik for interaktive systemer, Moderne logik, Objekt-orienterede programmeringssprog, Objekt-orienteret programmering, Partial-evaluering og normalisering, Programanalyse og -transformationer, Programmeringssprog og formelle modeller, Semantik af programmeringssprog, Softwareudviklingsværktøjer, Teknologi med læringspotentiale, Type-systemer, Undervisning i programmering og softwareudvikling, Videnskabsteori, Virtuelle/abstrakte maskiner, Værktøjer baseret på partiel evaluering
Augmented reality, Brugerdeltagelse i systemudvikling (participatory design), Design og systemudvikling, Digitale og fysiske rum, Eksperimentel systemudvikling, Hypermedier, Interaktionsdesign, Interaktionsformer, Interaktive rum, bygninger og byrum, Menneske-maskin-interaktion, Mobile systemer og grænseflader, Multimedier, Oplevelsesorienteret it, Pervasive computing (it i alting), Pervasive computing interaktion, Spatial it, Webteknologi
Asteroseismologi, Astrofysik, Astronomi, NASA (Kepler-missionen, TESS-missionen), Planeter, Stjernedannelse og -udvikling, Stjerner, Webtjenester (Kepler Asteroseismic Science Operations Center (KASOC), SONG Data Archive, TESS Asteroseismic Science Operations Center (TASOC))
Distribuerede softwaresystemer (Netværksprotokoller), Indlejrede systemer (Linux, netværk), Objekt-orienteret programmering (C#, C/C++), Softwarespecifikation og -verifikation
Distribuerede softwaresystemer, Distributed Systems Architecture , Embedded Systems SW (Device Drivers, Linux), Formal methods (Development methods), Indlejrede systemer, Kommunikationsprotokoller og netværk, Objekt-orienteret analyse og design, Objekt-orienteret programmering, Real-time Operating Systems , Software engineering , System engineering (Software development), System/software architectures , System/software development processes , Undervisning i programmering og softwareudvikling
Distribuerede softwaresystemer, Objekt-orienterede programmeringssprog, Objekt-orienterede softwaresystemer, Objekt-orienteret analyse og design, Objekt-orienteret modellering, Objekt-orienteret programmering, Softwarearkitektur, Softwaresystemer for pervasive computing, Softwareudviklingsværktøjer, Virtuelle/abstrakte maskiner
Algoritmik, Arvelige sygdomme, Associationskortlægning, Bioinformatik, DNA, Effektiv algoritmeimplementering, Evolution, Evolutionære træer, Genetik, Genetik og molekylær evolution, Genomanalyse, Molekylær evolution, Monte Carlo-simulering, Sekvensanalyse, Simulations- og analyseværktøjer, Tekstalgoritmer og datastrukturer, Videnskabelige beregninger
Digital kunst, netkunst, softwarekunst, Distribuerede softwaresystemer (Parallelprogrammering), Videnskabelige beregninger (Parallelprogrammering)