Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 43 ud af 43Pr. side: 100
  1. Andersen, Sophie Esmann

    Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)

    • Bechmann, Anja

      Databeskyttelse, Internet (API research, digital footprints, Digital Humanities, identity and profiling, personal data, Privacy Issues, social media), Kvantitative metoder, Machine learning , Medieindustri (value creation), Mobile systemer og grænseflader (accessibility, interoperability, mobility, the ubiquitous internet)

      • Burcharth, Ana

        Entrepreneurship, Innovation, Strategi (Teknologistrategi), Teknologiledelse (Samspil mellem teknologi og organisationer)

        • Grunert, Klaus G

          Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Markedsføring og strategi i øvrigt, Sundhed (Fødevarer og sundhed)

          • Holm, Anna B.

            Arbejde og arbejdspladser (e-Selection, Employer branding, Fastholdelse, Rekruttering, Talent acquisition, Udvælgelse, Webbaseret rekruttering), Medieindustri (Dagblader, Medievirksomheder), Strategi (Forretningsmodeller , Forretningsstrategi, Konkurencedygtige strategier)

            • Jakobsen, Emilie Mathilde

              Erhvervslivets forskning og innovation (Markedsanalyse, Strategisk planning), Innovation og it (Digital Transformartion, Digitalisering), It og videndeling (Kommunikationsstrategi, Web communication), Strategi (Forretningsmodeller, Forretningsudvikling)

              • Jakobsen, Morten

                Forvaltning og bureaukrati (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing), Human Resource Management (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger), International ledelse (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Performance (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Interne afregningspriser, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing, Økonomistyring), Supply chain management (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Økonomistyring (Interne afregningspriser, Økonomistyring, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder)

                • Jensen, Birger Boutrup

                  Forbrugeradfærd, Markedsføring og strategi i øvrigt (Forbrugeres prisviden før, under og efter køb af dagligvarer, Forbrugerforskning)

                  • Jensen, Morten Berg

                    Strategi (Diskrete valgmodeller, Varighedsanalyser)

                    • Johansen, Winni

                      Forandringskommunikation (Forandringskommunikation, Forandringsledelse og forandringskommunikation, Rekrutteringskommunikation), Krisekommunikation (Krisekommunikation og kriseledelse), Kultur og organisation (Organisationskultur og intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Corporate Communication, Kommunikationsledelse og intern kommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt ( branding, Oplevelser som forretningsstrategi), Markedskommunikation (Corporate branding og omdømmeledelse, Markedskommunikation, Neo marketing, Oplevelseskommunikation)

                      • Juhl, Hans Jørn

                        Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsanalyse), Performance (Performance management)

                        • Kjeldsen, John Ibsen

                          Corporate Governance (Virksomhedsudvikling), Entrepreneurship (Entrepreneurshipuddannelse,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Industriel markedsføring (Industriel markedsføring og -indkøb), Intrapreneurship (Intrapreneurship,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Kvinder på arbejdsmarkedet (Kvindelige iværksættere), Undervisning (Entrepreneurshipuddannelse)

                          • Lieberoth, Andreas

                            Computerspil (gamification, motivation, psykologiske effekter), Forbrugeradfærd (adfærdsændring, bæredygtig adfærd, populærvidenskab), Medieindustri, Neuropsykologi (Fantasi, Læring, Neuromyter), Pædagogisk psykologi (læring igennem medier, uformel læring), Samfundsvidenskabelig videnskabsteori (Open science, Videnskab i medierne), Socialpsykologi (holdninger og adfærd, sociale medier), Videnskabs- og teknologistudier (mediepsykologi)

                            • Madsen, Erik Kloppenborg

                              Bæredygtighed (Marketing og bæredygtighed), Markedsføring og strategi i øvrigt (Adfærdsregulering, Forretningsetik, Marketing og bæredygtighed), Virksomhedens sociale ansvar (Forretningsetik, Virksomhedsetik og virksomheders samfundsansvar (CSR))

                              • Nielsen, Anne Ellerup

                                Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Markedsføring og strategi i øvrigt, Markedskommunikation, Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate volunteering, CSR in SMEs, CSR in the supply chain, Strategic Communinication planning, Sustainability and consumption)

                                • Obel, Børge

                                  Ledelsesteori (Ledelse), Organisationsteori (Organisationsteori), Organisationsudvikling (Organisationsdesign), Strategi (Organisations arkitektur, Strategi), Universitetspædagogik (Universitetsforhold)

                                  • Peronard, Jean-Paul de Cros

                                    Innovation (Bæredygtig forretningsudvikling, cirkulær økonomi, Inter-organisatoriske relationer, Kommunikation, Service netværk), Markedsføringsteori (Consumer behavior, Globalisering og cross-cultural management, International marketing, Services), Teorier om brug og interaktion (Design, Kulturelle aspekter af teknologi, velfærdsrobotter)

                                    • Pop, Madalina

                                      Bæredygtighed, Forandringsprocesser, Organisationsteori (Organizational behavior), Organisationsudvikling (Strategy), Strategi (Ecosystem strategizing, Inter-organisational Strategizing, Open strategy, Public sector innovation, Smart Cities, Strategy as Practice)

                                      • Skou, Anita Krogsøe

                                        Forbrugeradfærd (Adfærdsdesign, Brugerdreven innovation), It og forretning (Digital Transformation, Digitalisering, Teknologiledelse), Mobile systemer og grænseflader (Brugervenlighed, UX), Strategi (Forretningsmodeller, Forretningsudvikling)

                                        • Søndergaard, Helle Alsted

                                          Innovation (Brugerdrevet innovation, Idea management, Innovatoinsledelse, User innovation), Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsorienteret produktudvikling)

                                          • Thorstenson, Anders

                                            Corporate performance (Operations Management), Logistik, Operationsanalyse (Business Analytics), Performance (Logistics, Operations Management), Supply chain management (Lagerstyring, Operationsanalyse, Produktionsplanlægning og -styring, SCM, Supply chain management)

                                            • Thrane, Claus

                                              Entrepreneurship (Entrepreneurship education, New venture creation, New Venture Financing, Startsups), Entrepreneurship, Innovation

                                              • Ulhøi, John Parm

                                                Bæredygtighed, Organisationsteori (Business Models, entrepreneurship, Environmental Management & CSR, Organizational Digitalization, Strategy, Technology and Innovation Management), Strategi (Business Models, Erhvervslivets forskning og innovation, Human Resource Management, Innovation Strategy, Virksomhedens sociale ansvar)