Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...
Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)
Erhvervslivets forskning og innovation (Financial innovation and market organisation), Kina (Chinese markets and economic institutions), Kommunikationsteori (Mass media and communication), Risikovillig kapital (Risk and uncertainty)
Human Resource Management (Medarbejdere, Medarbejderudviklingssamtaler, Medarbejderudviklingssamtaler og møder), Intern og ekstern kommunikation (Interpersonel kommunikation, Interpersonel kommunikation på arbejdspladsen), Kommunikation i organisationer, Strategisk kommunikation (Strategy-as-Practice)
Entrepreneurship, Erhvervslivets forskning og innovation, Industriel markedsføring, Innovation, Innovationspolitik, Kompetenceudvikling, kreativitet og innovation, Markedsføring og strategi, Markedsføringsteori, Modernitet, Oplevelsesøkonomi, Organisations- og ledelsesteori, Videnskabsteori
Erhvervsliv, Alternativ behandling, Billeddannende undersøgelser, Farmakologi, Finansiering, Forskning i forskning, Forsknings- og undersøgelsesmetoder, Fysiologi, Kroppens organer og funktioner, Nyre og urinveje, Pædiatri, Stat, region og kommune, Sygdomme og deres årsag, Sygdomsbehandlinger
Detailhandel (Detailhandlens egne mærker, Fødevaredetailhandel, Samarbejde mellem detailkæder og leverandører), Globalisering (Globalisering og medarbejderindflydelse i fødevareindustrien)
Forbrugeradfærd (Kundetilfredshed), Forvaltning og bureaukrati (Integreret rapportering, Performance management, Værdiansættelse af immaterielle aktiver), Human Resource Management (Medarbejdertilfredshed), Performance (Integreret rapportering, Performance management, Værdiansættelse af immaterielle aktiver)
Aktiemarkedet (Aktiemarkeder), Corporate Finance (Risikostyring), Corporate Governance (Bestyrelsesforhold), Eksternt regnskabsvæsen (Eksternt regnskab, Årsregnskab), Forvaltning og bureaukrati (Årsregnskab), Intern revision (Revision og kontrol), Performance (Eksternt regnskab, Årsregnskab), Regnskabsvæsen (Regnskabsrapportering)
Erhvervslivets forskning og innovation (Markedsanalyse, Strategisk planning), Innovation og it (Digital Transformartion, Digitalisering), It og videndeling (Kommunikationsstrategi, Web communication), Strategi (Forretningsmodeller, Forretningsudvikling)
Forvaltning og bureaukrati (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing), Human Resource Management (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger), International ledelse (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Performance (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Interne afregningspriser, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing, Økonomistyring), Supply chain management (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Økonomistyring (Interne afregningspriser, Økonomistyring, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder)
Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsanalyse), Performance (Performance management)
Performance (engagement, feedback, Fransk grammatik, fransk historie og samfundsforhold, universitetspædagogik)
Arbejdspraksis og anvendelse af it (Corporate Social Responsibility og internettet, Internetstudier, Knowledge management), Erhvervsregulering, Projektledelse (Projektledelse), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate Social Responsibility og internettet)
Human Resource Management (Effekterne af rutinisering af forskellige processer, Hvad er rutiner?, Hvorfor har vi brug for rutiner?, Hvorfor vi risikerer at blive fastlåst i vore rutiner (ubeslutsomhed, passivitet, modvilje over for ændringer)), Innovation, Iværksætteri (Hvordan finansierer man "New Venture", Hvordan udarbejdes en virksomhedsplan, Hvordan vurderes nye muligheder), Organisationsteori
Forandringsprocesser (Udvikling af organisation som socialt felt), Human Resource Management (Det sociale mulighedsrum i organisationer), Innovation (Værktøjer til konflikthåndtering i organisationer), Krisekommunikation (Konflikthåndtering i organisationer), Organisationsudvikling (Organisationens interne diskurser, Udvikling af organisation som socialt og diskursivt felt)
Organisation (Ledelse og organisation, Ledelsesudvikling >), Pædagogisk sociologi (Uddannelsesledelse)
Bæredygtighed (Marketing og bæredygtighed), Markedsføring og strategi i øvrigt (Adfærdsregulering, Forretningsetik, Marketing og bæredygtighed), Virksomhedens sociale ansvar (Forretningsetik, Virksomhedsetik og virksomheders samfundsansvar (CSR))
Forvaltning og bureaukrati (Kvalitet i det offentlige, Målstyring), Performance (Budgettering, Økonomistyring), Sundhedssystemer (Hospitaler, Sundhedssektoren, Økonomistyring)
Antropologisk psykologi (det særligt menneskelige), Arbejds- og organisationspsykologi, Arbejds- og organisationspsykologi, Eksperimentel økonomi, Følelseslivets psykologi, Kognitionspsykologi, Kultur og organisation, Kvalitative metoder, Kvantitative metoder, Psykofysiologi (hormoner, immunsystem etc.), Religion og kognition, Ritualer, Social sammenhængskraft, Socialpsykologi, Spilteori, Sundhedsøkonomi
Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Markedsføring og strategi i øvrigt, Markedskommunikation, Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate volunteering, CSR in SMEs, CSR in the supply chain, Strategic Communinication planning, Sustainability and consumption)
Bæredygtighed (Handel og miljø, Miljø og energi, Vedvarende energi, Virksomheders miljøregulering), Forvaltningsret (Forvaltningsret), Internationale organisationer (Forholdet mellem WTO-ret og EU-ret, Handel og miljø, Internationale miljøaftaler, WTO-ret), Klimalovgivning (Affaldsregulering, Energiafgifter, Klimaregulering), Miljøret (Dansk miljøret, EU-miljøret, International miljøregulering, International miljøret, Miljø og forsyningsvirksomhed, Miljøafgifter), Virksomhedens sociale ansvar (CSR rapportering, OECD Guidelines for Multinational Enterprises, The National Contact Point, OECD Guidelines, Årsregnskabslovens § 99a)
Medier, Organisation i øvrigt, Regnskabsvæsen i øvrigt, Virksomhedens sociale ansvar (CSR & legitimacy, CSR & reputation)
Bæredygtighed, Forandringsprocesser, Organisationsteori (Organizational behavior), Organisationsudvikling (Strategy), Strategi (Ecosystem strategizing, Inter-organisational Strategizing, Open strategy, Public sector innovation, Smart Cities, Strategy as Practice)
Bæredygtighed, Miljøkommunikation (Miljøkommunikation), Politisk kommunikation (Politisk kommunikation, Spin), Strategisk kommunikation (Bæredygtighed som strategisk kommunikation), Virksomhedskommunikation (Klimaforandringer og virksomhedskommunikation), Virksomhedskommunikation (Videnskabsteoretiske paradigmers betydning for virksomhedskommunikation)
Performance (Strategiprocesser: Hvordan virksomheder udvikler og gennemfører effektive strategier)
Intern og ekstern kommunikation (Ledelseskommunikation, Strategisk kommunikation), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate Social Responsibility branding, Strategisk Corporate Social Responsibility kommunikation, Strategisk kommunikation , Strategy-as-Practice)
Corporate performance (Operations Management), Logistik, Operationsanalyse (Business Analytics), Performance (Logistics, Operations Management), Supply chain management (Lagerstyring, Operationsanalyse, Produktionsplanlægning og -styring, SCM, Supply chain management)
Bæredygtighed (Energispareadfærd, Genanvendelse, Transportvalg), Forbrugeradfærd, Miljømærkning (Miljømærkning), Økologi (Økologiske fødevarer)
Bæredygtighed, Organisationsteori (Business Models, entrepreneurship, Environmental Management & CSR, Organizational Digitalization, Strategy, Technology and Innovation Management), Strategi (Business Models, Erhvervslivets forskning og innovation, Human Resource Management, Innovation Strategy, Virksomhedens sociale ansvar)
Forvaltning og bureaukrati (public administration, Public management), Organisation, Organisationsteori