Mediebidrag
1Mediebidrag
Titel Vil skoleaftalen skabe en mere praktisk skoledag? »Det afhænger i høj grad af, hvordan skolerne griber det an« Mediets navn/udløb Skolemonitor Land/Område Danmark Dato 21/03/2024 Beskrivelse Færre afgangsprøver, nye faglokaler og mere autonomi til lærerne er noget af det allervigtigste for at skabe en mere praktisk og varieret undervisning, vurderer to eksperter. Men der ligger også et stort arbejde på den enkelte skole, hvis skoleaftalen reelt skal skabe mere praksisfaglighed i folkeskolen. Producer/forfatter Anna Bølling-Ladegaard og Oliver Batchelor Marthinsen URL https://skolemonitor-dk.ez.statsbiblioteket.dk/nyheder/art9821441/%C2%BBDet-afh%C3%A6nger-i-h%C3%B8j-grad-af-hvordan-skolerne-griber-det-an%C2%AB Personer Lars Emmerik Damgaard Knudsen
Emneord
- folkeskolen
- Reform