Trofaste kunder skaber mindst innovation

Presse/medie

28/11/2011

Infomedia

Ny forskning om brugerdrevet innovation - Du skal ikke lytte for meget til dine kernekunder. ... Det vil sige en person, der kun deltager perifert i det pågældende onnline-fællesskab, men som til gengæld potentielt kan have et stort netværk, der spænder over mange communities," fortæller Lars Frederiksen fra Business and Social Sciences på Aarhus Universitet. ... De perifere brugere lider ikke på samme måde af tunnelsyn, da de typisk kan bidrage med flere perspektiver og viden udefra," uddyber Lars Frederiksen. ... Undersøgelsen er lavet sammen med Linus Dahlander fra European School of Management and Technology i Berlin.

Referencer

  • Trofaste kunder skaber mindst innovation

    CRN Online

Referencer

TitelTrofaste kunder skaber mindst innovation
Mediets navn/udløbCRN Online
MedietypeInternet
Dato28/11/2011
PersonerLars Frederiksen
Se relationer på Aarhus Universitet

ID: 41630103