Beskrivelse
Artikel og anbefalinger vedr. skolehaverPeriode | 12 maj 2016 |
---|
Mediedækning
Mediedækning
Titel Skolehaven - et frirum fuldt af læring Mediets navn/udløb Smag for Livet Varighed/længde/størrelse Nyt om smag Dato 12/05/2016 Producer/forfatter Eva Rymann URL www.smagforlivet.dk/artikler/skolehaven-et-frirum-fuldt-af-læring Personer Karen Wistoft
Relateret indhold
-
Presse/medier
-
Kræsne børn findes ikke
Presse/medie
-
Haver til Maver - et skolehaveprogram
Presse/medie
-
Skolehaver modvirker kræsenhed
Presse/medie
-
Jord under neglene giver viden mellem ørerne
Presse/medie
-
Flere skolehaver på skoleskemaet
Presse/medie
-
Natursyn om børn i økologiske skolehaver
Presse/medie
-
Skolehaver lærer børn at elske mad og hinanden
Presse/medie
-
Når haven ender i maven
Presse/medie
-
Skolehaver gør børn mindre kræsne
Presse/medie
-
Kræsne børn findes ikke
Presse/medie
-
Skolehaver gør børn mindre kræsne
Presse/medie
-
Når haven ender i maven
Presse/medie
-
Børns læring i skolehaver
Presse/medie
-
Skolehaver - pædagogisk gevinst
Presse/medie
-
Skolehaveprojekt bliver nationalt
Presse/medie
-
Skolehaver og Madkundskab
Presse/medie
-
Projekter
-
Haver til Maver. Udbredelse af et gastronomisk skolehaveprojekt
Projekter: Projekt › Forskning
-
Skolehaver som pædagogisk arena for udvikling af identitet og sociale kompetencer
Projekter: Projekt › Forskning
-
'Haver til Maver'. Forskningsbasering og pædagogisk evaluering af eksisterende pædagogisk program.
Projekter: Projekt › Forskning
-
Udeskole og fagintegration
Projekter: Projekt › Forskning
-
Publikation
-
Lyst til at lære: Evaluering af konceptet 'Haver til Maver'
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Naturen lærer ikke bare fra sig: (Tema: Naturpædagogik)
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Kommentar/debat/letter to the editor › Formidling
-
Smagsdidaktisk reflektionsteori i faget madkundskab
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning
-
The desire to learn as a kind of love: gardening, cooking, and passion in outdoor education
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Skolehaver som pædagogisk arena for udvikling af identitet og sociale kompetencer: et review af forskningslitteratur
Publikation: Bog/antologi/rapport › Rapport › Forskning › peer review
-
Cultivating and Growing: a Litterature Review
Publikation: Bog/antologi/rapport › Rapport › Forskning
-
Haver til maver: studie af udbredelse og effekter af kulinarisk skolehaveprogram
Publikation: Bog/antologi/rapport › Rapport › Forskning
-
Aktiviteter
-
MADmovers
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus
-
Haver til Maver forskningsrapport
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference