Aarhus Universitets segl

Nyt EIT Food-kommunikationsprojekt skal gøre det plantebaserede valg nemmere for alle

Presse/medie

09/07/2020

For det stigende antal forbrugere, der enten helt eller delvist ønsker at erstattes animalske produkter, er det en udfordring at finde den rette information, herunder hvordan man undgår fejlernæring. Forskere fra Aarhus Universitet vil sammen med en række partnere nu forsøge at hjælpe forbrugerne med at overvinde disse udfordringer med et nyt kommunikationsprojekt, V-PLACE, finansieret af Det Europæiske Institut for Innovation og Teknologi (EIT Food).

Læs artiklen her

Referencer

Referencer

TitelNyt EIT Food-kommunikationsprojekt skal gøre det plantebaserede valg nemmere for alle
Mediets navn/udløbDCA
MedietypeInternet
Land/OmrådeDanmark
Dato09/07/2020
BeskrivelseFor det stigende antal forbrugere, der enten helt eller delvist ønsker at erstattes animalske produkter, er det en udfordring at finde den rette information, herunder hvordan man undgår fejlernæring. Forskere fra Aarhus Universitet vil sammen med en række partnere nu forsøge at hjælpe forbrugerne med at overvinde disse udfordringer med et nyt kommunikationsprojekt, V-PLACE, finansieret af Det Europæiske Institut for Innovation og Teknologi (EIT Food).
Producer/forfatterLise Bundgaard
URLhttps://dca.au.dk/aktuelt/nyheder/vis/artikel/nyt-eit-food-kommunikationsprojekt-skal-goere-det-plantebaserede-valg-nemmere-for-alle/
PersonerNiki Alexi, Derek V. Byrne
Se relationer på Aarhus Universitet

ID: 193383998