Beskrivelse
Artikel i Kristeligt dagblad
Emne
Kun hvert tiende barn smører sin egen madpakkeBørn, madpakker, skole, smag, medbestemmelse, ejerskab
Periode | 22 aug. 2018 |
---|
Emneord
- Skoleelever
- Madpakker
- Smag
- Ejerskab
- Medbestemmelse
- Forældre
- Styring
Relateret indhold
-
Presse/medier
-
Børns involvering i madpakker
Presse/medie
-
Kun få skolebørn smører selv madpakken
Presse/medie
-
Sådan lærer dit barn selv at smøre madpakker
Presse/medie
-
Sådan hjælper du dit barn til en sundere kost
Presse/medie
-
Køkkenet er et udviklingsparadis for børn
Presse/medie
-
Børn, madpakker og forældrebashing
Presse/medie
-
Skolestart og spisepause
Presse/medie
-
Forældre ud af køkkenet!
Presse/medie
-
Børns smag for brød
Presse/medie
-
Skolemad og måltider
Presse/medie
-
Mad- og måltidsrammer i skolen
Presse/medie
-
Sæt spisepausen i fokus
Presse/medie
-
De flade madpakker er stadig populære
Presse/medie
-
Madpakker i skolen
Presse/medie
-
Madpakkens faldgruber, du kan undgå
Presse/medie
-
10.000 børn skal skabe bedre skolemåltider
Presse/medie
-
Børns involvering i madpakker
Presse/medie
-
Projekter
-
Rammer om mad og måltider i skolen
Projekter: Projekt › Forskning
-
Den Magiske Madkasse - følgeforskning og evaluering af pilotprojekt
Projekter: Projekt › Rådgivende projekt
-
Evaluering af MAD Movers
Projekter: Projekt › Forskning
-
SmagForLivet
Projekter: Projekt › Forskning
-
Danske børnekogebøger 1971-2016
Projekter: Projekt › Forskning
-
Smag for Livet - med smagen som brobygger
Projekter: Projekt › Forskning
-
MADmovers II
Projekter: Projekt › Rådgivende projekt
-
Børn Smag Læring
Projekter: Projekt › Forskning
-
MIT kokkeri II
Projekter: Projekt › Forskning
-
Publikation
-
When the kids conquered the kitchen: Danish taste education and the New Nordic Kitchen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Smagens didaktik
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
-
What role does taste play in school meal studies? a narrative review of the literature
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Evaluering af MADmovers
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
MIT kokkeri 2.0: forskningsbaseret evaluering
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Den magiske madkasse: forskningsbaseret evaluering
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Debat: Regeringen misforstår børn og unges madvaner
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Kronik
-
Taste in food education: a critical review essay
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Review › Forskning › peer review
-
Hvad er smag, og hvordan underviser man i og med smag?
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Smag leg og fantasi: Den Magiske Madkasse i børnehaven
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
-
At sigte mod udvikling af gode måltidsrammer i skolen
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
-
Fremme af sunde mad- og måltidsvaner blandt børn og unge: vidensrådsrapport
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
-
Advisory board for mad, måltider og sundhed: anbefalinger til regeringen og en invitation til hele Danmark
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Formidling
-
Aktiviteter
-
Rammer om gode måltider. Guide til skolen og fritidsordningen
Aktivitet: Rådgivning - typer › Rådgivning