Beskrivelse
Studie af Haver til Maver viser at kræsenhed er uinteressant for børnenePeriode | 21 jun. 2016 |
---|
Relateret indhold
-
Projekter
-
'Haver til Maver'. Forskningsbasering og pædagogisk evaluering af eksisterende pædagogisk program.
Projekter: Projekt › Forskning
-
Danske børnekogebøger 1971-2016
Projekter: Projekt › Forskning
-
Haver til Maver. Udbredelse af et gastronomisk skolehaveprojekt
Projekter: Projekt › Forskning
-
Skolehaver som pædagogisk arena for udvikling af identitet og sociale kompetencer
Projekter: Projekt › Forskning
-
Haver til Maver
Projekter: Projekt › Forskning
-
Presse/medier
-
Natursyn om børn i økologiske skolehaver
Presse/medie
-
Når haven ender i maven
Presse/medie
-
Er du født kræsen eller bare umoden?
Presse/medie
-
Professor: Forældre griber kræsenhed forkert an
Presse/medie
-
Haver til Maver - et skolehaveprogram
Presse/medie
-
Flere skolehaver på skoleskemaet
Presse/medie
-
Derfor bør du ikke snyde grøntsager i ungerne
Presse/medie
-
Haveforsøg får børn til at spise sundt
Presse/medie
-
Drop ordet kræsen og få et modigt barn
Presse/medie
-
Børn og kræsenhed
Presse/medie
-
Skolehaven - et frium fuldt af læring
Presse/medie
-
Haver til Maver udbredes
Presse/medie
-
Skolehaver lærer børn at elske mad og hinanden
Presse/medie
-
Haver til Maver
Presse/medie
-
Børns læring i skolehaver
Presse/medie
-
Jord under neglene giver viden mellem ørerne
Presse/medie
-
Skolehaver gør børn mindre kræsne
Presse/medie
-
Børn i naturen
Presse/medie
-
Skolehaver og Madkundskab
Presse/medie
-
Haver til Maver er pengene værd
Presse/medie
-
Skolehaver modvirker kræsenhed
Presse/medie
-
Skolehaver - pædagogisk gevinst
Presse/medie
-
Når haven ender i maven
Presse/medie
-
Publikation
-
Wellbeing in school gardens: the case of the Gardens for Bellies food and environmental education program
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Play with your food and cook it! Tactile play with fish as a way of promoting acceptance of fish in 11 to 13 year old children in a school setting – a qualitative study
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Smag leg og fantasi: Den Magiske Madkasse i børnehaven
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
-
Aktiviteter
-
Børn, mad, smag og læring i lyset af samfundets sundhedshysteri
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
MADmovers
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus