Periode | 30 apr. 2020 |
---|
Mediebidrag
1Mediebidrag
Titel Hvordan påvirker det de ældste skoleelever, at de ikke må mødes med lærerne? Grad af anerkendelse National Mediets navn/udløb Radio Loud Feedet Medietype Radio Varighed/længde/størrelse 10 min. Land/Område Danmark Dato 30/04/2020 Producer/forfatter Camilla Michelle URL https://radioloud.dk/shows/feedet-2/ Personer Karen Wistoft
Emneord
- Unge
- Ensomhed
- Corona-tiden
- Forbud
- Skolelukninger
- Lærere
- Venner
Relateret indhold
-
Presse/medier
-
Hjemmeskole presser børn og forældre
Presse/medie
-
Unge er coronabevidste - dog ikke ved fester
Presse/medie
-
De ældste elever må ikke forsamles med lærere
Presse/medie
-
Elever på mellemtrinet i skolen
Presse/medie
-
Skoler må ikke samle store elever i små grupper
Presse/medie
-
Nødhold for ældre elever
Presse/medie
-
Hvem skal vælge børnenes grupper?
Presse/medie
-
Unge og COVID-19
Presse/medie
-
Lærere mødes med elever
Presse/medie
-
Publikation
-
Elever der havde det særligt svært med nødundervisningen under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Elevernes trivsel og mentale sundhed - hvad har vi lært af nødundervisningen under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Corona-essay om de ’risikable’ unge: Ingen bør mødes med foragt eller fordømmelse – det skaber i yderste konsekvens kun endnu mere smitte
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Avisartikel
-
4 forskere: Det ved vi om nødundervisning under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Avisartikel
-
Lærerne har knoklet under krisen: Bettina Heltberg antager, at lærerne under corona-krisen har drukket øl og klippet hæk. Det er helt forkert
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Kommentar/debat/letter to the editor › Formidling
-
Nødundervisning under corona-krisen: et elev- og forældreperspektiv
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
-
Projekter
-
Nødundervisning under corona-krisen. Et elev- og forældreperspektiv
Projekter: Projekt › Forskning