HVAD VISER FORSKNINGEN? Læringsdesign – en introduktion

Presse/medie

Beskrivelse

Med en designtilgang til undervisning og læring fokuserer man på hvad der virker – for dem der skal lære. Her er ingen didaktiske dogmatikker men et konkret bud på en pragmatisk tilgang.

Periode16 mar. 2021

Mediebidrag

1

Mediebidrag

  • TitelHVAD VISER FORSKNINGEN? Læringsdesign – en introduktion
    Grad af anerkendelseNational
    Mediets navn/udløbSystime.dk
    MedietypeInternet
    Varighed/længde/størrelse60 min
    Land/OmrådeDanmark
    Dato16/03/2021
    BeskrivelseIntroduktion til læringsdesign som tilgang til planlægning, gennemførelse og evaluering af undervisning på ungdomsuddannelserne
    Producer/forfatterSystime/Gyldendal
    URLhttps://systime.dk/?id=c18802
    PersonerMorten Winther Bülow

Emneord

  • Didaktik
  • Didaktisk design
  • Læringsdesign
  • Gymnasiale uddannelser
  • Gymnasieforskning