Beskrivelse
Hvem og hvordan corona pandemien rammer hårdest.
Emne
Corona, udsatte boligområder, skolelever, forstærket ulighed
Periode | 15 jun. 2020 |
---|
Mediebidrag
1Mediebidrag
Titel Her rammer corona Grad af anerkendelse National Mediets navn/udløb Fagbladet 3F Medietype Tryk Varighed/længde/størrelse 8 sider Land/Område Danmark Dato 15/06/2020 Beskrivelse Risikozonen, corona rammer skævt. Producer/forfatter Helene Olesen URL https://www.e-pages.dk/3f/2342/ Personer Karen Wistoft
Emneord
- Corona
- Ulighed
- Sundhed
- Børn og unge
Relateret indhold
-
Presse/medier
-
Hjemmeskole presser børn og forældre
Presse/medie
-
Unge er coronabevidste - dog ikke ved fester
Presse/medie
-
De ældste elever må ikke forsamles med lærere
Presse/medie
-
Elever på mellemtrinet i skolen
Presse/medie
-
Nødhold for ældre elever
Presse/medie
-
Unge og COVID-19
Presse/medie
-
De svageste elever bliver tabt på gulvet
Presse/medie
-
Lærerne taber de sårbare elever på gulvet
Presse/medie
-
Publikation
-
Elever der havde det særligt svært med nødundervisningen under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Elevernes trivsel og mentale sundhed - hvad har vi lært af nødundervisningen under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Corona-essay om de ’risikable’ unge: Ingen bør mødes med foragt eller fordømmelse – det skaber i yderste konsekvens kun endnu mere smitte
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Avisartikel
-
4 forskere: Det ved vi om nødundervisning under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Avisartikel
-
Lærerne har knoklet under krisen: Bettina Heltberg antager, at lærerne under corona-krisen har drukket øl og klippet hæk. Det er helt forkert
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Kommentar/debat/letter to the editor › Formidling
-
Nødundervisning under corona-krisen: et elev- og forældreperspektiv
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
-
Projekter
-
Nødundervisning under corona-krisen. Et elev- og forældreperspektiv
Projekter: Projekt › Forskning
-
Social-emotional conditions for children during the reopening of kindergartens and schools after the Covid-19 lockdown
Projekter: Projekt › Forskning