Eleverne har brug for mere leg og æstetiske oplevelser i naturfagene

Presse/medie

Beskrivelse

Leg og æstetiske oplevelser er helt centrale didaktiske tilgange i en moderne, vedkommende og motiverende naturfagsundervisning, skriver de tre kronikører.

Emne

Naturfagsundervisning, æstetiske læreprocesser

Periode23 nov. 2019

Mediebidrag

1

Mediebidrag

  • Titelhttps://www.folkeskolen.dk/1087741/eleverne-har-brug-for-mere-leg-og-aestetiske-oplevelser-i-naturfagene
    Land/OmrådeDanmark
    Dato23/11/2019
    BeskrivelseLeg og æstetiske oplevelser er helt centrale didaktiske tilgange i en moderne, vedkommende og motiverende naturfagsundervisning, skriver de tre kronikører.
    PersonerHenrik Zinkernagel, Lars Emmerik Damgaard Knudsen, Anders Vestergaard Thomsen

Emneord

  • naturfag i folkeskolen
  • Æstetiske læreprocesser
  • naturfagsundervisning