Beskrivelse
En ny undersøgelse viser, at eleverne mener, at deres lærere har klaret anden omgang af conoranedlukningen meget bedre end første. De har mere kontakt til lærerne og får mere varierede opgaver.
Emne
Corona skolenedlukninger elever lærere
Periode | 25 mar. 2021 |
---|
Mediebidrag
1Mediebidrag
Titel Elever i undersøgelse: Lærerne er blevet meget bedre til online-undervisning Grad af anerkendelse National Mediets navn/udløb Folkeskolen.dk Medietype Internet Land/Område Danmark Dato 25/03/2021 Beskrivelse En ny undersøgelse viser, at eleverne mener, at deres lærere har klaret anden omgang af conoranedlukningen meget bedre end første. De har mere kontakt til lærerne og får mere varierede opgaver. Producer/forfatter Stine Grynberg URL https://www.folkeskolen.dk/1868786/elever-i-undersoegelse-laererne-er-blevet-meget-bedre-til-online-undervisning Personer Karen Wistoft
Emneord
- Skolenedlukninger
- Elever
- Lærere
- Undervisning
Relateret indhold
-
Presse/medier
-
Første skolenedlukning var slem, den anden værre
Presse/medie
-
Elevers trivsel og mentale sundhed i total krise
Presse/medie
-
Publikation
-
Skolegenåbning: Socialt og mentalt reparationsarbejde bør rydde skemaet
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning
-
Sådan påvirker hjemmeskole børn og forældre
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Avisartikel
-
Elever der havde det særligt svært med nødundervisningen under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Nødundervisning under corona-krisen: et elev- og forældreperspektiv
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
-
Skolegenåbning: Socialt og mentalt reparationsarbejde bør rydde skemaet
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Kommentar/debat/letter to the editor › Forskning
-
Elevernes trivsel og mentale sundhed - hvad har vi lært af nødundervisningen under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Skolenedlukninger i Århus Kommune under corona-pandemien i et elev- og forældreperspektiv: En sammenligning mellem foråret 2020 og vinteren 2021
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Projekter
-
Nødundervisning under corona-krisen. Et elev- og forældreperspektiv
Projekter: Projekt › Forskning
-
Coronatrivsel under skolenedlukninger i Århus Kommune - elever og forældre i 4.-9. klasse
Projekter: Projekt › Forskning
-
Aktiviteter
-
Trivsel og mental sundhedblandt skoleelever og forældre under corona-skole-nedlukningerne 2020/2021
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag